analytics

woensdag 4 november 2020

happy birthday

Dag bloggers,

Terwijl hier de tv op staat om toch een beetje van de verkiezingen in Amerika mee te maken, ben ik hier mijn dagelijks programma aan het afwerken... Mijn eten om mee naar het werk te nemen staat klaar en nu even mijn blog bijwerken en mailbox overlopen... Wat een cirkus daar in Amerika... Toen ik de tv op zette had Biden een grote voorsprong op Trump maar ze denken dat die tweede dat nog gaat inhalen... Benieuwd... Ik hoop oprecht dat 'de beste' mag winnen voor Amerika en de rest van de wereld... 
...
Een kwartier later nu, het nieuws van 6u is net bezig en daar zeggen ze dat Trump de achterstand aan het inhalen is en dat hij bijna de overwinning wil uitroepen... straf... 

Ik beloofde het maandag al, er zouden nog meer pompoenen verschijnen deze week. Het is dan ook de tijd van het jaar... Deze is een verjaardagskaartje en zat ook in de workshop van vorige maand... Of zoals Inge van 't Woefke het zei: "Pompoenen moeten voor mij oranje zijn..." Voilà dus... 

Papier: Bazzil
Snijmallen pompoenen en tekst: Lawn Fawn


Morgen volgt er nog meer pompoen... Komen jullie dan weer kijken? 

2 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

en ondertussen heeft Trump al gezegd dat ze mogen stoppen met tellen, dat hij toch gewonnen is...
een soap in afleveringen...
Toffe pompoenkaart!
Nancy

Henriët zei

Leuke pompoenen kaart! En inderdaad.....in oranje zijn ze het mooist!
Groetjes van Henriët