analytics

woensdag 11 november 2020

in gedachten...

Dag bloggers,

Gisteren en eergisteren mondmaskers gemaakt, vandaag nog een serie afwerken en dan zijn we daar weer klaar mee. Ik wil vandaag ook nog schilderen, hopelijk verloopt alles zoals gepland. Kinderen en vriendin zijn bijna voorzien van alle mondmaskters, we maakten er meer dan 60 op 2 dagen... Allee, worden 2 en een halve dag met vandaag meegerekend... Ik laat nog wel een keer foto's zien... 

Vandaag is het 11 november, de dag dat wij wapenstilstand herdenken. Daarom vond ik deze kaart wel toepasselijk vandaag... In gedachten vandaag alle helden die voor ons gevochten hebben... 

Na de rouwkaart van gisteren, toon ik meteen nummer twee uit deze serie. 
Dit keer een witte versie met dezelfde tekst. Later volgen er nog twee andere... 
Zelf vind ik ze wel mooi met die grote vleugel er bij op... Denk dat ik deze toch in  serie wil maken zo... Nu er nog tijd voor vinden... 

Papier: Bazzil
Sjabloon vleugels en grote vleugel: Alexandra Renke
Tekst: Nellie Snellen






3 opmerkingen:

Jantine zei

Wat mooi, die vleugels, Nancy. Prachtige herdenkingskaarten.
En wat een lading mondmaskers heb je weer gemaakt! Tof! Hopelijk zijn ze over een paar maanden niet meer nodig.
Groetjes
Jantine

Anita van Deur zei

Prachtige kaart Nancy en zo veel mondmaskers top!
Liefs xx

GerJanne zei

Ook de tweede is mooi!