analytics

donderdag 19 november 2020

Kerstkadoosje

Dag bloggers,

Toen ik gisteren net wakker was, zag ik een bericht dat er alweer een baby geboren was waarvoor ik wat mag maken. Dit is wel een bijzonder project want ik maakte het niet alleen... Maar daarover lezen jullie later nog wel meer... 
Het betekende in elk geval dat er weer heel wat geregeld en gedaan moest worden en daar ben ik gisterenavond na mijn werk weer tot laat mee bezig ben geweest... Het was dus een korte nacht... Het is het laatste geplande babyproject voor dit jaar, dus nu kan ik eindelijk aan kerstkaarten gaan denken. En ondertussen moet er nog verder gewerkt worden in en aan mijn ateljee... 

Toen ik na het maken van mijn vorig DT-project voor 'in 't Woefke' het papier van Alexandra Renke nog op mijn tafel had liggen, kreeg ik meteen een idee om mijn tweede project er ook nog mee te maken. 

Het werd dit leuke kadoosje dat perfect bij de kaart past... 

Papier: Bazzil en Alexandra Renke
Doosje: Lawn Fawn
Rechthoeken: Spellbinders
Touwtje en belletjes: in 't Woefke







19 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig doosje en kaart! liefs xx

Ina ( Frysk Famke ) zei

Prachtige Kaart en doosje Nancy

Groetnisfan Ina

Rosina zei

Heel leuk deze kerstkaart met zo een leuk bijpassend doosje Nancy...en ook hier had ik een kort nachtje ... maar dat breekt me later op de dag wel op
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Annemarie en Merit zei

wat een prachtige combinatie..heel mooi.
Gezellig dat je meedoet met 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Caroline Cards zei

Een heel mooi doosje met dit prachtige papier!
groetjes, Caroline

Diny zei

Wat prachtig Nancy....zowel het doosje als de kaart!
Ben benieuwd naar je project....
Groetjes en succes,
Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een schattig doosje met bijpassende kaart leuke details heb je gebruikt
groetjes ellen

Enny zei

Wauw, wat een prachtig doosje en prachtige kaart, super gedaan ! Groetjes, Enny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een heel leuk bijpassend cadeau-doosje Nancy.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Laurespage zei

Nancy, het is weer prachtig geworden en je doosje en je kaartje !
Groetjes, laurette

Jantine zei

Superleuk, wat een lief doosje, Nancy. En jeetje, nachtwerk voor een nieuwe baby. Ben benieuwd wat je maakte!
Gezellig dat je meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

!neke zei

Prachtige set zo !
Groeten Ineke DT52WTC

!neke zei

Leuke set zo !
Groeten Ineke
DT52WTC

Henriët zei

Wat een leuk setje zo samen. Erg mooi gemaakt!
Groetjes van Henriët

!neke zei

Wat een leuke set zo !
groeten Ineke
DT 52 WTC

Marjolein zei

Heel erg mooi de kaart samen met het cadeaudoosje. Groetjes Marjolein

Nancy Soetaert zei

superleuk doosje en bijpassend kaartje!
groetjes
Nancy 52WTC

Kaartenkraam zei

Heel erg mooi doosje en mooie kaart!

groetjes van Ank

Gina zei

Mooi geheel dit doosje en de kaart erbij ! Groetjes, Gina