analytics

donderdag 5 november 2020

happy day

Dag bloggers,

Ik moet even een stelling breken... Pompoenen zijn inderdaad voor het grootste deel inderdaad oranje, maar er zijn ook hele mooie gele exemplaren. En dat wou ik met deze kaart benadrukken... En eerlijk... Dit zijn toch ook mooie herfstkleuren? Ik had deze versie ook zonder ogen en mond gemaakt en zonder klein pompoentje tussen de woorden. Maar mijn workshoppers gaven hier de voorkeur aan... Dit kaartje kan zowel voor een verjaardag als voor heel veel andere gelegenheden gebruikt worden. 

Papier: Bazzil
Pompoen, bladeren en tekst: Lawn Fawn
Klein pompoentje: Memory Box



1 opmerking:

Kaartjes door Elise zei

Wat een leuke kaart Nancy! Deze pompoen in het geel is erg leuk en zeker herfst. Ik ben je gaan volgen om ook je andere creaties te kunnen zien!