analytics

vrijdag 5 oktober 2018

Een kaart en een stoeltje - Nova

Dag bloggers,

Het wordt een leuke weekend... Vandaag is Eva er (ze blijft altijd slapen op donderdag) en nichtjes Sofie en Julie komen straks op bezoek... Wat gaan we een leuke dag hebben!
En... vandaag wordt op de bovenverdieping de kurken vloer gelegd... En ook al zijn de schilderwerken nog niet helemaal klaar, er komt schot in de zaak. Normaal was alles geverfd geraakt, maar doordat er een stuk van de kamer zo'n lelijke, ongelijke en scheve muren heeft, heeft manlief er vorig weekend nog gyproc tegen geplaatst. Dat heeft natuurlijk droogtijd nodig en zo konden we het niet meteen verven... Maar da's dan voor volgend weekend... Dat extra weekje kan er nog wel bij...

En morgen is mijn mama jarig! Ze wordt 80!! Maar iedereen schat haar een pak jonger, fijn toch... Da's waarschijnlijk door al ons geplaag... haha!! Ze heeft dan ook altijd met veel plezier op (al!) mijn kinderen opgepast zodat haar vrienden steeds vroegen hoe ze dat wel deed... 4 kinderen te logeren leggen en dat aankunnen... Wel, ze deed het toch maar steeds... En zo komt het dat zij er ook altijd voor haar staan als het nodig is en omgekeerd... Dankjewel mama voor alles wat je voor ons gedaan hebt!
En daarboven komt ze ook nog elke maand mee workshoppen. Ze maakt ook al enkele jaren al haar kerstkaarten zelf... Ze heeft alleen geen blog, haha! Computers en mijn mama gaan niet echt samen...

Het was twee weken geleden de babyborrel van Nova en zoals steeds is dit voor mij de periode om een geboorteproject helemaal af te sluiten.
Het stoeltje was al even in huis en de primer stond er op... Maar door onze verbouwingen en andere meer dringende zaken, was het er nog niet van gekomen om het verder te schilderen...
Ik had ook al laten weten dat ik de babyborrel niet zou halen...
Tot ik die zondag om 3u wakker was... Ik begon te denken dat het toch zonde was om niet te gaan. De mama van Nova is een collega van dochter Caroline en er zouden nog veel andere collega's komen... En ik moest mijn kado toch nog kunnen afgeven... Mmmm... Ben dan maar opgestaan en beginnen schilderen... Daarna terug mijn bed in... Enkele uren later de 2de laag er op en na de middag de naam... En dat tussendoor de schilderwerken boven...
En zo ben ik toch nog naar de babyborrel gegaan, zij het vrij laat... Maar iedereen was er en heb nog een gezellig uurtje gehad daar...
Mama en papa van Nova waren in de wolken... en daar doen we het voor hé?
En Nova? Die mocht er gelijk in gaan zitten voor de foto... haha!!


Hier nog een keertje alles bij elkaar. De vlaggenlijn had ik niet meer in huis, maar die vind je nog wel bij het geboorteproject zelf...


2 opmerkingen:

Jantine zei

Dit is weer zo’n leuk stoeltje! En een prachtig geboorteproject! Dat je dan midden in de nacht aan het schilderen slaat....ik kan me er zomaar iets bij voorstellen :-)
Groetjes
Jantine

Enny zei

Wauw dat heb je prachtig gedaan Nancy ! Maar dag en nacht werken.... zie maar dat het niet teveel wordt voor jou. En een dikke proficiat aan de jarige mama ! Groetjes, Enny