analytics

woensdag 31 oktober 2018

Kleurenkaartenteam - 10de schakel - licht blauw en paars - nog meer olifantjes

Dag bloggers,

6u was het toen ik mijn blog open deed... Oeps, kleurenkaartenteam en ik was het helemaal vergeten door al dat olifantengedoe... Dus heel snel mijn ateljee ingedoken en een super-snel-CAS-kaartje gemaakt. Gelukkig stonden alle olifantjes er nog na dit weekend... Dus op zo'n 7 minuten was het gefixt... 
Alleen wou de foto niet zo goed lukken, maar ik hoop dat jullie toch kunnen zien dat dit inderdaad licht blauw en paars is...

En nu moet ik snel vertrekken... Tot morgen voor het blogrondje, vanavond ga ik naar Niels in het sportpaleis, moederdagkadootje van mijn kinderen!!

Papier: Bazzil
Snijmal olifanten: Ali
Snijmal tekst: Gummiapan


Hier de lijst van alle deelnemers:

1.chantal10.Larissa19.Margreet
2.Ger Janne11.Epie20.Rosina
3.Martina's kaartjes12.Colien21.Mariken
4.Jantine13.Ans S.22.Bep
5.Nelleke14.Sarah23.Nicole
6.Crea Nancy15.Nancy-tisallemaalhandwerk24.! neke
7.els van herck16.Femminde25.Gerrie
8.Marfien17.Laurette26.Grietje Jansen
9.Diny18.Little Rosa


21 opmerkingen:

Margo zei

Wat een superschattig kaartje ! Dat heb je dus snel en goed gefixt !
Geniet van het concert !
Groetjes
Margo

Colien zei

Leuk kaartje, knap gedaan zo 's morgens vroeg!
grtz Colien

Marfien zei

Vrolijk CAS kaartje, handige stansen voor een snelle kaart

Femminde zei

Leuk olifantenkaartje Nancy!! En geniet van je avond in het sportpaleis.
Fijne week!! Tot het volgende KKT!
Groeten van Femminde

!neke zei

Weer een hele leuke is dit !!!!!

Nicole Parmentier zei

Zo dat heb jij snel gefixt! En olifantjes natuurlijk, leuk!! Geen idee wat ik me bij een sportpaleis moet voorstellen (moet je ook een kroontje op?) maar alvast heel veel plezier daar!

martina's kaartjes zei

hahaha, wel lekker onder druk presteren, daar ben jij wel goed in he ? =) Een leukerd is het geworden !
Wij zitten naast jullie, in lotto arena, naar George Ezra (misschien kunnen we ne keer zwaaien hahahaha) geniet van je avond !
fijn dat je weer van de partij bent deze maand !
grtjs,martina
x

GerJanne zei

Het is een hele leuk kaartje. Goed at je het zegt dat het voor het KKT is, want op mijn scherm is het meer wit en donkerrood...

gerrie zei

Ondanks de snelheid tgoch een grappige en leuke kaart geworden. Groetjes, Gerrie.

Grietje Jansen zei

Vrolijke olifantenkaart.
Ik had wel tijdig een kaart klaar, maar vergeten te fotograferen.
Gelukkig kun je op de pc met het standaard bewerkingsprogramma de kleur een beetje bij helpen.
Maar bij lamplicht een foto maken blijft lastig.

Grietje

Ans S. zei

Wat een schattige olifantenkaart.

Groetjes Ans

Nancy Soetaert zei

terwijl jij in het Sportpaleis naar de Niels gaat luisteren maak ik mijn blogrondje! Veel plezier vanavond!
Mooi kaartje!
nancy

Rosina zei

Heel mooi dit kleurenkaartje Nancy...zo een schattig rijtje met olifantjes ..
en jij zal vast aan het genieten zijn in het sportpaleis...

lieve groetjes
Rosina

chantal zei

oooh wat een leukerd, weer een olifantenkaart.
Liefs chantal

Diny zei

Leuk kaartje met de olifanten file Nancy!
Veel plezier vanavond.
Groetjes Diny

Rhodé zei

Leuk zijn deze olifantjes!

Jantine zei

Heel geweldig!
Ik hoop dat het concert leuk was.
Groetjes
Jantine

Creatiels zei

het is me gisteren niet meer gelukt om een kijkje te nemen p je blog. Je kaartje, hoe kan het anders met een olifantje, vind ik heel mooi.
fijne dag nog
Els

Nelleke zei

Haha, ik moet altijd lachen bij jou, jij hebt zeker geen rustig en saai leven . In tien minuten een kaartje fiksen en nog leuk ook. Het hoeft altijd niet zo moeilijk te zijn. Groet, Nelleke i

Margreet zei

Wat een schattig kaartje, Nancy...ik vond het ook moeilijk om de kleuren duidelijk op de foto te krijgen.
xxx Margreet

Sarah zei

Snel gefixt je kaart, maar wel leuk.
Door de vakantie met de kinderen had ik geen puf om te bloggen afgelopen week, daarom zo'n late reactie.