analytics

vrijdag 1 januari 2021

Sushifeestjeeuuuhhh!!

Dag bloggers,

Eerst en vooral wil ik jullie een heel mooi 2021 toewensen! Het vorige jaar is afgesloten en we kijken alleen maar vooruit... Op naar beter, blijer, leuker, gezonder, gezelliger, (nog) creatiever en vooral samen... 

In december had ik een jarige dochter. Caroline werd 31 en zij en ikzelf houden enorm van sushi... Dus had ik voor haar een leuke verrassing gepland. Zij mocht 's avonds hier komen eten en ik bestelde sushi voor die avond. En dat bracht mij natuurlijk op het idee om deze kaart er bij te maken... En de stokjes, die heeft manlief afgezaagd zodat ze op de kaart pasten... 

Wat ik niet wist, is dat zij op school met de collega's op de laatste schooldag voor de vakantie 's middags ook op het idee gekomen waren om sushi te bestellen... Maar hé, voor haar geen enkel probleem hoor, 2 keer je lievelingmaaltijd eten op je verjaardag, daar is helemaal niks mis mee!!  






5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schitterende kaart en wat ziet de sushi er goed uit. Een gezond 2021 gewenst liefs xx.

martina's kaartjes zei

Geweldige kaart ! top hoor !
nog proficiat !
grtjs, martina
x

Nicole Parmentier zei

Hey Nancy! Wat een geweldige kaart!! Soort van Sushi explosie ha ha en dan ook nog die stokjes voorop. Superleuk en helemaal een schot in de roos voor Carolien natuurlijk!
Ik heb jouw kaartje gisteren ontvangen, echt helemaal leuk, super bedankt! Heb je de mijne ook al gehad? hoop het want die van Marjan heeft er 3 weken over gedaan en ze woont niet eens zo ver van mij vandaan. Ik had hem beter kunnen brengen.. was op de fiets nog sneller geweest. Affijn, in ieder geval een heel mooi, gezond, liefdevol en creatief 2021 gewenst. Maak er iets moois van!!

GerJanne zei

Hahaha, dat is nog eens boffen voor Caroline. Ik zou het ook niet erg vinden mijn lievelingseten twee keer te eten..Je kaart erbij is ook een toppertje

Francisca zei

WOW leuke kaart !!!!