analytics

maandag 25 januari 2021

Paul op pensioen

Dag bloggers,

Dankjewel voor jullie reacties op de Ikea-kaders die niet meer te verkrijgen zijn. Ik had inderdaad al ingepland om een keer naar Ikea in Breda te gaan om daar te zien of ze er nog zijn. Maar ik vrees er een beetje voor omdat ze ook niet meer online te vinden zijn. De naam, daar moet ik eens naar zoeken... Ik gebruik ze al zo lang en heb er nooit op gelet hoe ze heten. Maar ik heb er nog enkele, dus die zal er wel op staan vermoed ik... 

Het namen-probleem van mijn volgers is ook opgelost. Ik krijg ze vandaag terug te zien... beetje raar allemaal... Maar ook bedankt voor de reacties daarop!
Een warm welkom aan Wilma, mijn laatste volger... 

Vandaag een kaartje voor Paul die met pensioen ging. En dat is duidelijk te zien op de kaart hé? Deze keer niet met de grote cijfers van Crealies, maar met de letters, ook al zo leuk om op kaarten te verwerken... Deze maakte ik op vraag van zijn schoonzus Lieve. 

Papier: Bazzil, Jen Compen en Action
Letters: Crealies



2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart ook heel stoer met de kopper kleur, fijne dag xx

GerJanne zei

Ah wat mooi weer! Lekker stoer en chique door het goud.
Die kaders van Ikea, komen misschien nog wel weer. Ik denk dat de bevoorrading nu niet doorgaat, ze kunnen immers niets kwijt.. EN voor je naar Breda rijdt zou ik de voorraden checken online..