analytics

maandag 18 januari 2021

happy birthday

Dag bloggers,

En ja, het heeft gesneeuwd dit weekend... Zaterdag na de middag is het begonnen en er is toch wel de volle anderhalve centimeter gevallen. 's avonds was die al terug aan het smelten en zondag tegen de middag zag je er niks meer van... Ok het heeft even wit gezien, we zijn niet gaan wandelen, hebben geen foto's genomen want er is dit weekend nog hard gewerkt in mijn ateljee... 

Vandaag is manlief jarig. Maar het weekend was dus zo druk met bestellingen en werken dat het zelfs nog niet gelukt was om zijn kaart te maken... Dus ben ik daar vannacht voor opgestaan. Daarna nog proberen te slapen maar dat lukte niet meer, dus hier gaat vandaag iemand met een houten kop naar 't werk. Mijn twee mannen zijn thuis, Walter heeft vandaag vrijaf genomen en Yannick heeft het weekend gewerkt... Ik heb getwijfeld om ook een vrije dag te nemen en nu heb ik spijt dat ik het niet gedaan heb... Tja... 

Deze kaart staat dus vanmorgen op de ontbijttafel... Ik zal al aan het werk zijn als de mannen wakker worden... Ik kon geen gepastere kaart vinden voor mijn man die zo geweldig kan klussen... 


De werken in mijn ateljee schieten wel op maar er is nog heel wat te doen. Als het bouw- en schilderwerk klaar is, gaat manlief de meubels nog zelf maken en dat gaat nog wel even duren... Maar 't ziet er al mooi uit. Alleen kan ik nog niemand op bezoek vragen en moeten jullie dus ook nog geduldig wachten op foto's... Ik ga niet alles op mijn blog gooien zonder dat mijn familie en vriendinnen het gezien hebben... 

3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Felicitatie met en voor je man, super leuke stoere kaart.
Sterkte voor vandaag met werken xx

Wilma zei

Proficiat met je man Nancy. Je hebt een PRACHTIGE en STOERE kaart voor hem gemaakt.
Oeps.....houten kop.....sterkte ermee.
Liefs Wilma ☺☺☺

Nicole Parmentier zei

Wat lief dat je midden in de nacht nog een kaartje voor je man bent gaan maken. Het is ook zo een leuke met al dat gereedschap.. heel toepasselijk! Hopelijk valt het mee met de houten kop vandaag...