analytics

woensdag 27 januari 2021

Kleurenkaartenteam - schakel 1 - vreemd groen en magenta - 10 jaar KKT!

Dag bloggers,

Vandaag is het een belangrijke dag in blogland. Het Kleurenkaartenteam van Martina bestaat 10 jaar! En dat moet gevierd worden! Ik hoop dan ook op héél veel feestelijke kaarten in de kleuren van deze maand. 
Zelf maakte ik een kaartje speciaal voor deze gelegenheid en ik moet me haasten want ik vertrek wat vroeger vandaag omdat ik ze nog in een brievenbus wil gaan droppen!
Misschien is het op de foto niet duidelijk maar het donker is wel degelijk het donker groen dat ik ook vorige maand gebruikte en de sterretjes zijn dat ook... Aangevuld met het Magenta vind ik het best een leuke combinatie geworden! De laatste foto is iets overbelicht maar daar zie je dan het groen wel beter op, dus ik laat ze allemaal maar staan... 

Papier: Bazzil en Action
cijfers en letters: Lawn Fawn
Taart: Quick Kutz
Kaarsjes: Elisabeth craft designs





Ik ben even gaan zoeken naar mijn allereerste kaart bij het KKT en dat was op 25 maart 2012. Je kan ze hier terug vinden.  Toen waren het al 2 kleuren. En er waren ook al 29 deelnemers... 
En eerlijk... Heeft het KKT niet voor heel wat vriendschappen gezorgd? Zo hebben we twee en drie jaar geleden ontmoetingsmomenten gehad op de beurs in Nijkerk. Wat was het fijn om blogsters te ontmoeten die we enkel maar van een klein vierkant fototje kenden... 
Maar bovenal heb ik door het KKT Martina leren kennen. Door en met haar hebben we nu een fijn vriendengroepje waar we elke beurs mee afschuimen die we kunnen... Helaas is het al even geleden maar binnenkort zijn we terug samen op stap. 
Ik wil haar bij deze bedanken voor de vriendschap, de inspiratie en de vele super fijne momenten die we samen al beleefden! En alleen zij weet waarom er een taart op deze kaart staat. Een bromfiest paste er helaas niet meer bij! ;o)

Willen jullie ook gaan kijken bij alle deelnemers van deze maand? Volg dan dit lijstje maar... 

25 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart met dit model Nancy, fijne dag xx

Petra-loves-paper zei

Werkelijk een schitterend KKT jubileum kaartje, groetjes Petra

Marijke zei

Wat een mooi kaartje en wat lief dat je een jubileumkaartje gemaakt hebt voor Martina! Een leuk idee! ik ga ook eens terug kijken wanneer ik ben begonnen met de KKT en wat mijn eerste kaartje dan is! Leuk! Je hebt gelik, er ontstaan veel vriendschappen met de blogs. Laten we hopen dat we weer snel naar de beurzen kunnen! Mis het ook! Fijne dag en groetjes Marijke.

Nicole Parmentier zei

Wat een superleuk KKT-jubileum-kaartje Nancy! Zonder deze challenge had ik jouw blog waarschijnlijk ook niet ontdekt dus ja, hoe leuk is dat! Ik mis het wel echt hoor die fijne beurzen.. maar ja, tot dat weer mag bloggen we gewoon gezellig verder toch?!

Diny zei

Wat een prachtige kaart ter gelegenheid van het 10 jarig bestaan Nancy.
Het is inderdaad heel gezellig en leuk om mee te doen en we zijn altijd weer benieuwd naar de volgende kleur.
Jij maakt me trouwens ook nieuwsgierig met je berichtje....we zullen het zien!
Groetjes en tot gauw weer,
Diny

Ellen zei

Wat ontzettend leuk dat je een speciale jubileumkaart voor het KKT hebt gemaakt! Super mooi, origineel en lief.

Margreet zei

Wat een mooie jubileumkaart heb je voor het KKT gemaakt.
xxx Margreet

Rosina zei

Prachtig en een feestelijk kaartje heb je voor Martina gemaakt Nancy...dat zal ze zeker erg waarderen...fijn dat jullie nu zo een fijne vriendinnen groep zijn...Martina heb ik al wel een paar keertjes ontmoet.. een keertje bij Hilde in Nispen en als designer van 52 WTC met een clubdag uitje
Maar het voelt wel dat we elkaar zo al veel langer kennen
groetjes Rosina

Wilma zei

Wat een LIEF en TOEPASSELIJK kaartje Nancy. Zelf doe ik voor de eerste keer mee.....dus hoef niet op zoek naar het eerste KKT-kaartje.
Liefs Wilma ☺☺☺

chantal zei

wat een leuke feestjaar. 10 jaar al wat gaat de tijd vlug.
Ik heb me blijkbaar niet ingeschreven maar doe wel mee, alhoewel mijn kleuren niet overkomen zoals het zou moeten.
Liefs Chantal

martina's kaartjes zei

hey nancy, wat een fijn bericht en vooral een heel top kaartje met verschrikkelijk lieve tekst, wat een fijne en lieve woorden ! Ik ben er graag, dat weet je ! jij ook bedankt voor die jarenlange trouwe vriendschap, luisterend oor en 'we zullen eens zotte koopjes doen' hahahaha ! En de bromfiets hahahaha, dat je dat ook nog onthouden hebt, supergrappig
Een supertoffe mooie kaart heb je gemaakt, ik ben nu trotse eigenaar van dit beauty ! dank je wel !
fijn dat je er weer bij bent deze maand en we doen gewoon verder he !
heel veel liefs,
Martina
xxx

Ilse zei

Wat een mooie feestelijke kaart Nancy!
Groetjes,
Ilse

Marfien zei

Een SUPER kaart met taart, hoe gaaf is dat. Wie weet is er dit jaar weer een beurs (al is dat eind 2021) we gaan elkaar weer zien

Nancy Soetaert zei

superleuke KKT-kaart Nancy! Ook je allereerste KKT-kaart was een lieverd!
het bloggen zorgt toch voor meer wij-gevoel dan FB en zo he, vind ik toch...
hopelijk lukt het na de zomer toch om in Nijkerk weer met zijn allen af te spreken !
groetjes
Nancy

Jantine zei

Wat leuk Nancy, dat je die kaart speciaal voor Martina maakte. Ik vind het ook iedere maand zo'n leuke uitdaging. Heel bijzonder dat je via de uitdaging nieuwe vriendschappen hebt gesloten, hartstikke leuk. Ik hoop in de toekomst ook eens in Nijkerk medebloggers te ontmoeten...
Groetjes
Jantine

GerJanne zei

Ha Nancy,
wat en geweldig kaart voor Martina's KKT. Ik wist niet dat jullie elkaar hierdoor hebben leren kennen. EN nu dus een heel clubje hebben. ik heb jullie natuurlijk ontmoet in Nijkerk, zo leuk!
En sowieso door bloggen en de hobby ontstaan er mooie vriendschappen...

Henriët zei

Super gezellig kaartje met de kaarsjes en de taart. 10 jaar KKT is ook wel een feestje waard.
Groetjes van Henriët

!neke zei

Weer een top kaartje !
Groeten Ineke

Laurespage zei

Een hele mooie feestkaart!
Groetjes, laurette

Femminde zei

Wat een mooie kaart Nancy!! Leuk om Martina te verrassen. En je doet echt dan al heel lang mee. Hopelijk gaan we nog heel lang zo samen door.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een leuk en feestelijk kaartje in de KKT kleuren! Leuk gedaan voor het jubileum.

Nelleke zei

Je kaart is duidelijk hoor zeker ook wat kleuren betreft en is erg leuk. En ja, wat hebben we leuke ontmoetingen gehad door het bloggen. Helemaal toen dat we jou en meerderen op de beurs in Nijkerk tegenkwam. Ik moet toch ook maar eens kijken wanneer mijn eerste keer was... groetjes, Nelleke

Sarah zei

Hey Nancy, wat fijn om voor Martina zo'n feestelijke mooie kaart te maken, dat verdient ze! Even gekeken bij mij, mijn eerste kaart was maart 2015.
Ook bij mij heeft bloggen voor al heel veel fijne contacten en vriendschappen gezorgd. X

Linda zei

Hoi Nancy,
Wat heb je een leuke kaart gemaakt voor het jubileum!
En jijzelf ook gefeliciteerd met je bijna 10 jarig bestaan!
Hartelijke groet, Linda T

Grietje Jansen zei

Wat een mooie kaart voor 10 jaar KKT.
Grietje