analytics

vrijdag 22 januari 2021

Gebboortekadervoor Juliette

Dag bloggers,

Vrijdag en het belooft een druk weekend te worden... Ik moet dit weekend dringend een workshop verzinnen en ik wou ook al kleine zaken verhuizen in mijn ateljee... Maar toen kwam er deze week een babietje nogal heel veel te vroeg op de wereld en ook aan dat project moet ik dringend beginnen... Nu gaat die nog wel een hele poos in de kliniek moeten blijven en er mag toch geen bezoek komen maar ik wil de ouders toch heel snel hun doopsuiker bezorgen... De kaartjes zijn zoals bij hun vorig kindje met een foto, dus die moet ik niet maken... De druk is dus niet zo groot... 

Omdat het vrijdag is, krijgen jullie van mij een geboorteprojectje te zien en deze keer is het de geboortekader die ik maakte voor Juliette... Ook deze keer liet ik me graag inspireren door het geboortekaartje... 

Kader: Ikea (lees ook onder de foto's)
Vlinders: Lawn Fawn
Cijfers en letters: Createbles - Marianne Design



Twee weken geleden ontdekte ik iets heel spijtig... Ik was bij Ikea en wou een voorraad kaders inslagen... En tot mijn grote spijt en verwondering heb ik ontdekt dat deze niet meer te verkrijgen zijn... Ik was er helemaal niet goed van... Er is een alternatief en die heb ik dan ook mee genomen maar het moet nog even bezinken... Ik ben nog niet helemaal overtuigd of ik ze wel goed vind... 
Dus als iemand toevallig bij een Ikea komt en deze nog ziet liggen, neem ze maar allemaal voor me mee, ook de zwarte. Ik kom ze graag bij jullie ophalen... 
Ik ben ook online gaan kijken en niets meer te vinden... Door de 'C' en de sluit van de winkels is het ook al maanden geleden dat ik nog bij Ikea was. Ik heb normaal best wel een voorraadje van deze kaders in huis, dus ik kwam er even mee toe... Jammer, maar helaas... Héél erg jammer... 

3 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

mooi geboortekader. ik snap je frustratie als je nu plots merkt dat die niet meer in voorraad zijn...
Misschien ook eens kijken in Nederland? Nu natuurlijk ook dicht daar... Wij merkten deze zomer dat iets wat we hier niet meer vonden wel nog in Nederland was...
Fijn (druk) weekend!

Anita van Deur zei

Prachtig gemaakt Nancy, zet even naam en nr van de kaders in je bericht maakt het kijken naar makkelijker.
Fijne dag xx

Nicole Parmentier zei

Wat een snoezig geboortelijstje voor Juliette! En wat superjammer dat ze het bij Ikea niet meer verkopen. Volgens mij hebben ze deze lijsten echt al heel lang in het assortiment zitten. Ik had zwarte met foto's van onze huwelijksreis en dat is al 23 jaar geleden!! Helaas mogen wij in Nederland niet winkelen.. ook niet bij Ikea..
(PS: zie ik het goed dat je dit bericht op 5.45 in de ochtend hebt zitten typen? Of had je het voorgeprogrammeerd??)