analytics

maandag 31 augustus 2020

Marc op pensioen

Dag bloggers,

Het zit er op. Wat vliegen 2 weekjes vakantie toch snel voorbij. Zeker als er hard gewerkt moet worden... Zelf heb ik de afgelopen 2 weken 2 geboortekaders gemaakt en iets meer dan 40 verschillende kaarten, dus terug een voorraadje opgebouwd om te tonen... Ook ben ik in de laatste fase van een geboorteproject want deze baby wordt over een dikke 3 weken verwacht... Wordt vervolgd dus... 

De verbouwingen staan op schema. Maar er is nog veel werk hoor, we zijn er nog niet. De elektriciteit ligt helemaal, alle kabels zijn verstopt in het plafond en in de muren. Alles is terug opgevuld en de gyproc wanden staan. Nu moet alles opgesmeerd worden en daarna geschuurd. Maar ook manlief is terug aan het werk en volgend weekend gaat hij zijn dochter helpen in haar appartement. Ook daar zijn verbouwingen bezig en zij hebben hem daar ook een keer nodig. Dus gisteren stonden we om 21u nog te poetsen om onze hele benedenverdieping terug wat toonbaar te maken want een week pleisterwerken laat zijn sporen na. Het was fijn om in een propere living binnen te komen vanmorgen.

Straks dus terug aan het werk en het belooft een drukke week te worden want vanaf morgen start ons depot volledig zelfstandig en ik heb tot donderdag de tijd om de facturatie van deze maand af te sluiten... Dat wordt spannend... 

Vorige maand ging er een collega op pensioen. Ik ken hem al van dag 1 toen ik bij onze firma begon te werken en dat is in november 20 jaar. Doordat hij al sinds Corona thuis was en ik ondertussen niet meer op het hoofdkantoor werkte, heb ik hem niet meer gezien... Maar ik maakte wel deze kaart voor hem. Ik wist dat hij sinds kort een mobilhome heeft gekocht en daar volop van geniet nu... 




2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Harde werkers zijn jullie , als het straks eenmaal klaar is dan is het ook genieten.
Super leuk kaartje!
Succes met de eerste werkdag. xx

Henriët zei

Het valt niet altijd mee zo'n verbouwing. Er komt altijd heel wat stof en troep aan te pas voordat het weer mooi en netjes is.
Mooie kaart heb je gemaakt voor Marc. Leuk met de camper en de stoeltjes.
Groetjes van Henriët