analytics

vrijdag 28 augustus 2020

vikingkampkaartjes voor Arno en Juul

Dag bloggers,

Begin deze maand was het chirokamp. Onze vriendjes Arno en Juul gingen mee. Ik had vooraf aan hun mama het kampthema gevraagd... Altijd leuk om in dat thema hun kaartjes te kunnen maken. Het werd dus een vikingkamp... En dat bracht mij op dit idee...  

Ik zocht op internet naar afbeeldingen van vikingen en vond deze van Wicky de Viking. Die heb ik dan geprint, samen met hun gezichten die ik op de fb van hun mama vond. Ik paste de foto's aan aan het formaat van de tekening. 
Kleurde de tekening in met Copics, sneed het gezicht uit en kleefde hun foto's er achter. Dan hun naam er onder, aangepast  in Vikingstijl (naar Asterix en Obelix)

Mama Ilse zei vooraf dat ze héél erg benieuwd was naar de kaartjes en stuurde me de dag van hun aankomst al een berichtje. Ze vonden de kaarten geweldig. Fijn toch? Daar doen we het dus voor... 





5 opmerkingen:

Jantine zei

Geweldig, met die fotootjes er in! Heel leuk verzonnen, Nancy. Hopelijk hebben de jongens een leuk kamp gehad.
Groetjes
Jantine

Anita van Deur zei

Wat heb je dit leuk gedaan!
fijne dag xx

Mieke zei

Dat is tof gedaan zeg!! Natuurlijk vonden ze hun kaart geweldig :-D

Henriët zei

Wat super leuk gedaan!
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Hihihi..... dat is superleuk!