analytics

maandag 17 augustus 2020

Woof

Dag bloggers,

Haha, we mogen dan wel vakantie hebben, maar de verbouwingen gaan hier gewoon door hoor... Daarnaast zijn er ook nog wat problemen opgedoken met oude bouwovertredingen die we nu moeten verantwoorden bij de gemeente. Ze zijn sinds een 3-tal jaren aan het uitspitten wat er in het verleden allemaal verkeerd gelopen is en ondanks dat we hier in oktober nu 20 jaar wonen, mogen we dus zaken van 35 jaar en ouder nu gaan oplossen... Niet simpel. Straks een afspraak op het gemeentehuis...
Dus van een rustige vakantie is er voorlopig geen sprake. Maar er is nu wel tijd om zaken te doen die er anders niet van komen. Zo ben ik gisteren begonnen aan een grote opruimactie in mijn klassement. Heb al zo'n 30 to 40 kaften leeggemaakt en het meeste kunnen weggooien. Straks het vervolg erop... Hoop dat ik de klus vandaag kan afwerken... Dan kan ik morgen terug in mijn ateljee starten of misschien wel een dagje schilderen zodat onze hall helemaal afgeraakt... Dat zou ook niet slecht zijn. 
Manlief is ondertussen bezig met de elektriciteit. Hij heeft gisteren het laatste in de hall afgewerkt want er moesten nog kabels naar achter getrokken worden en daardoor zat er nog een gat in de muur. Dat is nu dicht en geschuurd en volgens mij verfklaar... 

Tot zover onze verbouwingen. Nu eerst een kaart, dan kan ik nog wat voor mijn theater werken want we hopen daar binnenkort ook terug iets te mogen doen en dan moeten we administratief ook in orde zijn. 

Woof is de eerste kaart van een serie van 3. Het was mijn workshop van vorige maand. Omdat mijn workshoppers ook nog steeds thuis werken omdat we nog niet mogen samen komen, staan er nog een keer beestjeskaarten op het programma. Ze vinden het nog altijd leuk, alhoewel er toch wel de nood is om terug gezellig samen te komen om kaarten te maken. Dan kunnen we terug samen stempelen en inkleuren of een keer iets moeilijker maken dat wat meer uitleg vraagt. Hopelijk binnenkort, ik gok op september of zo... Mijn gezichtsscherm ligt alvast klaar om de workshops te geven... 

In afwachting dus deze kaart... Morgen en overmorgen zien jullie de 2 andere kaarten... 

Papier: Bazzil
Hond: Marianne Design
Pootjes: Memory Box
Kader: Die Namics


Ik kreeg de vraag welk mijn truuk was om de spam tegen te houden... Ik heb bij mijn instellingen aangeduid dat ik de inkomende reacties eerst wil controleren voor ze geplaatst worden. Zo kies je zelf welke er getoond worden en welke niet. De spam vliegt dan meteen in de vuilnisbak. 

2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig kaartje vind het hondje schattig. Oei dat is niet zo leuk bij de verbouwing als of je nog niet genoeg werk hebt. Begin op mij. Blog ook spam te krijgen...
Fijne dag liefs xx

Enny zei

Oh, wat een schattige hondenkaart, heel mooi ! Spijtig dat jullie nu zo'n last hebben met fouten uit het verleden, hopelijk raakt het vlug opgelost (en vooral zonder teveel kosten). Groetjes, Enny