analytics

woensdag 19 augustus 2020

Love

Dag bloggers,

Gisteren heb ik zowat alle restaurants van onze gemeente gecheckt of gebeld. We gingen gezellig onder ons tweetjes eten omdat we dus wat te vieren hadden... Nergens plaats! En dat op een dinsdag... Ok, er waren er ook een aantal gesloten, dinsdag zal nu niet de populairste dag van de week zijn om uit te gaan eten. Verder kon je bijna overal via de website reserveren en een paar heb ik opgebeld. Er werd zelfs niet opgenomen en dat terwijl ze al open waren. Nu is het wel zo dat er overal minder tafels staan dan normaal, dus er is wel minder plaats... Maar dat er nu van de ongeveer 30 restaurants nergens een plaatske was... En toen werd ik getipt door mijn vriendin. Dat we misschien naar een hele goeie Chinees in een naburige gemeente konden gaan. Nu had ik de Chinezen in onze gemeente niet gecheckt omdat die niet in de lijst stonden. Maar die hebben ook geen van allen een terras en nu wou ik ook niet binnen gaan zitten. Dus wij zonder reserveren naar die Chinees en daar was echt nog plaats genoeg... En, 't was super gezellig en heel erg lekker, én we konden buiten zitten onder een luifel... Avond geslaagd dus... 

Mijn kaart van vandaag is een combo van die van de vorige 2 dagen... Love... in dierentaal dan... Het hondje is er ook ééntje van de familie van Marianne Design en helemaal mee in het thema van de kaart van maandag. Die Love is het gevoel dat onze dag gisteren toch een gouden randje gaf... Dus deze lieverd staat hier wel op zijn plaats... En het is meteen het tweede kaartje van de workshop van vorige maand...

Papier: Bazzil 
Hondje: Marianne
Kader: Die Namics


3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een schattig kaartje! xx

GerJanne zei

Ja, ik snap het ook wel. Geen enkele horeca ondernemer wil risico lopen, maar wel fijn dat jullie toch ergens terecht konden en ook nog lekker gegeten hebben.
Je kaart is heel schattig en mooi zo in blauw!

!neke zei

Wat een snoep van een kaart !
Groeten Ineke