analytics

maandag 24 augustus 2020

Klaas 5

Dag bloggers,

Wat een weekend... Hard gewerkt, veel gedaan en gisteren na de middag toch een beetje rust... (een klein beetje dan) Ik keek naar Marina, de geweldige film over het leven van Roco Granata... Altijd fijn om hem eens terug te zien... Maar omdat ik ondertussen de les voor mijn workshoppers aan het inpakken was, heb ik de film in 6 stukjes gezien of zo... haha... (vandaar mijn 'een klein beetje' dan)

En toen ik daarnet mijn reacties open deed om goed te keuren zag ik dat de spam weer lelijk huisgehouden heeft... 49 spamberichten tegenover 3 leuke... Waw!!

Ik ga nog een keer wat Mickey/Minnie kaartjes op jullie los laten... En we gaan tellen deze week... 
We beginnen met 5 - Klaas werd 5 in juni en voor hem maakte ik deze kaart... 
En hij was er blij mee!


3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Geweldig leuk kaartje! En wat jammer van die spam Nancy.
Fijne dag xx

Jan zei

Steeds leuk om een kaart van jou te krijgen 😘

GerJanne zei

Heel leuk, al die mini mickeys in de grote!