analytics

vrijdag 14 augustus 2020

Lexa

Dag bloggers,

En ja hoor, ik moet er altijd lang op wachten maar vandaag begint dan mijn vakantie. Manlief werkt nog 1 dagje en dan zijn we samen 2 weken thuis. Echt thuis ja want wij zijn niet zo'n reizigers. Ondertussen zijn we aan bouwfase 9 of zo van ons huis en als dit klaar is, is op 20 jaar ons hele huis gestript en verbouwd... Wat heb ik toch geluk met zo'n handige klusser in huis! Zelf ga ik een heleboel papierwerk uitpluizen want er mag een heleboel verdwijnen... Ik hoop het volgende week op 1 dag te kunnen afwerken... En voor de rest ga ik veel tijd doorbrengen in mijn pop-up ateljee. Er ligt nog heel wat werk te wachten. En dan heb ik weer een voorraadje foto's om aan jullie te tonen achteraf... 

Vandaag staat er een leuk geboorteprojectje op het programma... aan deze kaart heb ik best plezier beleefd. Ze is ook heel lang blijven liggen omdat ik lang heb nagedacht hoe ik ze zou maken. Er stond zo veel op dat verwerkt moest worden en het zouden zo veel laagjes op elkaar worden... Dus is het een doorkijkdoosje geworden... 

De mama van Lexa is een collega van mij. Omdat ik nu niet meer in het hoofdkantoor werk, zie ik haar niet zo vaak meer. Toen ze de kaart had gekregen bij haar eerste werkdag, stuurde ze mij een mailtje dat ze het GEWELDIG vond en ze had meteen foto's naar haar familie gestuurd. Ook zij waren super enthousiast! Altijd fijn om zo'n reacties te krijgen... 

Papier: Bazzil en Action
Kaartdoosje: Marianne Design
Bomen: Memory Box en Die Namics
Letters: Memory Box
Bergen; Lawn Fawn en Die Namics
Beren: Cats on appletrees




Tja, de nieuwe blogger zullen we allemaal nog gewoon moeten worden. Maar ik zou het toch heel erg fijn vinden dat onze fotootjes terug in de slidebar verschijnen, dus als iemand daarvoor een truukje kent... zeker welkom!

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!

7 opmerkingen:

Marfien zei

Een lief en leuk geboortekaartje Nancy
Wat die truuk betreft, ik hou me aanbevolen, weet ook niet hoe dat moet . . .

Anita van Deur zei

Top hoe je dit gedaan hebt vind het schattig.
Geniet van de vakantie. Liefs xx

Enny zei

Oh, wat een super-schattige doorkijkdoos, fantastisch gedaan ! En tof, dat jullie nu verlof hebben, meer dan verdiend na al dat zware werk. Hopelijk kan je wat bekomen, want met die voorbije hitte waren jullie bouw-werken zeker heftig. Groetjes, Enny

Unknown zei

Nogmaals hartelijk bedankt Nancy, de kaart is in't echt nog mooier dan op foto!

GerJanne zei

Heel gaaf dit doorkijkkastje!

Henriët zei

Wat heb je dit weer mooi gedaan Nancy! Goed idee om er een doorkijkkaart van te maken.
Groetjes van Henriët

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaart met dat schattige tafereeltje erop
fijne vakantie geniet er maar lekker van
groetjes ellen