analytics

donderdag 20 augustus 2020

Woof 3

Dag bloggers,

Wat ben ik blij dat ik mijn berichten nu kan tegen houden. Er zaten alweer 6 spams te wachten... Hopla, de vuilnisbak in! 
Toch  blij met de 2 leuke reacties gisteren... 

Vanmorgen was ik al vroeg op stap, had zelfs geen tijd om een bericht te plaatsen. Schoonzoon zou om 6u landen in Zaventem, dus was al om 5u de deur uit. Toen we er netjes om 6u waren, stond er op het bord dat hij pas om 6.40u zou landen... Had ik dat geweten, dan had ik eerst mijn bericht nog op mijn blog kunnen plaatsen. Uitendelijk zijn ze nog voor half 7 geland maar waren hun koffers er pas tegen 10 voor 7 en waren we pas om kwart na 7 weg... Voor dat uur en een kwartier mocht ik wel 8€ parking betalen. En we mochten niet eens binnen... Je moet nu gewoon buiten aan de overkant wachten op de reizigers... straf wel... 

Nu ga ik snel in mijn ateljee want er wacht een hoop werk dat ingehaald moet worden... 

Vandaag krijgen jullie de derde kaart van de hondjesserie. Woof had eerst geen tekst, maar ik vond de kaart wat kaal. Er was geen derde tekst in deze serie dus werd het maar weer dezelfde als op de eerste kaart... 


3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Deze is ook schattig, een heel gedoe om iemand op te halen van het vliegveld. Fijne dag xx

Nicole Parmentier zei

Als hondenliefhebster ben ik natuurlijk helemaal weg van dit kaartje. Ook die van je vorige blogpost is geweldig! En die schoonzoon van jullie die boft maar met zijn schoonouders die voor dag en dauw het bed uit springen om hem te gaan halen!

GerJanne zei

Ah..... wat een liefie! Je zou hem zo mee nar huis nemen...