analytics

dinsdag 11 augustus 2020

Jake

Dag bloggers,

Ach ja... het is wat het is. Gisteren heb ik mijn spam al niet meer geteld. Het belangrijkste is nu dat ik hem kan tegenhouden en dat enkel de leuke berichten nog onder mijn kaarten verschijnen... 
Dank aan mijn trouwe volgers die tips gaven waardoor ik het onder controle kan houden... 

Vandaag krijgen jullie kaartjes te zien die ik maakte naar aanleiding van het geboortekaartje van Jake. Ik mocht er eentje maken om de ouders te feliciteren maar ook één voor de grootouders... Altijd fijn dat zij ook een kaartje krijgen... 
Ik vond dat ook toen Eva en Noah geboren werden... 

Papier : Bazzil
Letters: Craft Emotions
Ballon: Die Namics
Olifant: geen idee, heb er zo veel... 
Tekst kleinkind: Marianne Design




Ik wens jullie een fijne dag. Zoek een koel plaatsje en doe vooral niks als het niet moet... Nog enkele dagen doorbijten en dan zijn we er vanaf... Voor zij die wel genieten, doe gerust. Ik ga lekker mijn airco opzetten in mijn buro en het tot half 6 aan mij voorbij laten gaan... 
Vannacht net zoals gisteren om 3u alle ramen open gezet. Daarna nog 2u lekker geslapen... Doet goed, zo 'maar' 23°... 

4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Super leuk kaartje het olifantje is te lief.
Mooi gedaan het bleef maar warm vannacht. Sterkte voor vandaag.
Liefs xx

Sarah zei

Schattig olifantje.
Ik ben gisteren eindelijk aan de slag gegaan met je mondmaskerpatroon. Wat genaaid terwijl het binnen 30 graden was. Heel rustig. Xx

GerJanne zei

Wat weer een leuk kaartje heb je gemaakt! Blijft leuk he, om dicht bij het origineel te blijven!

Laurespage zei

Zo leuk deze kaartjes dat je gemaakt hebt en helemaal in de stijl van het originele geboortekaartje !
Groetjes, laurette