analytics

vrijdag 21 augustus 2020

Stanny 83

Dag bloggers,

Vanmorgen was ik al vroeg in mijn pop-up-ateljee bezig. De workshop van deze maand moest nog voorbereid worden. Mijn workshoppers werken nog steeds thuis en dan moeten er pakketjes gemaakt worden. 
Alles gaat nu naar mijn mama om voor te snijden en dan kunnen ze het vanaf maandag komen ophalen... 

En vandaag wordt ook een mooie dag. Stanny, de vriend van mijn mama wordt 83. Hij verdient zeker een leuke verjaardagskaart want hij is zo'n fijne man. Ik ken hem al heel mijn leven want hij is altijd vriend van de familie geweest. Zijn vrouw en mijn mama waren beste vriendinnen. Mijn papa is er al 15 jaar niet meer en sinds René, zijn vrouw 3 jaar geleden overleden is, doen hij en mijn mama zowat alles samen... winkelen, uitstapjes en de laatste tijd vooral braaf thuis blijven. 

Vanavond eten we samen en daarna pikken we een filmvoorstelling mee in ons theater. We gaan daar op vrijdagavonden opnames van oude theaterstukken afspelen om elkaar terug af en toe te zien. Dit volledig Cornoaproof en volgens de regels met afstand en zo... Mijn mama en Stanny gaan mee want het zijn grote theaterfans... En er komen maar een paar mensen, dus wordt het helemaal niet uitbundig... 

Papier: Bazzil en Action
Fototoestel en diafragma: Lawn Fawn
Binenin enkele leuke foto's van een uitstapje van naar zee (vorige zomer) met Eva...




3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Geweldig wat een leuke kaart!!
Fijn dag xx

Claudia's kaartjes zei

Wat een supergave kaart. Echt Tof!!
I love this card!!!
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

GerJanne zei

Mooi als mensen elkaar dan vinden en samen dingen ondernemen. Is toch fijner dan alleen.
Je maakte een heel mooie kaart voor hem!