analytics

dinsdag 25 augustus 2020

Pauline 6

Dag bloggers,

Mijn tweede weekje verlof is gisteren begonnen. Tegen de middag kreeg ik telefoon van een collega of ik niet vergeten was dat ik gisteren terug aan het werk ging... Nee hoor, ik heb 2 weken verlof, niet ééntje... Er ligt alvast veel werk op me te wachten... Fijn te horen dat je gemist wordt, maar hopelijk verstaan ze dat ik thuis ook tijd nodig heb om alles bij te werken... Normaal neem ik in augustus 3 weken maar omdat ik net terug naar ons 'oude depot' ben verhuisd en daar mee wil werken aan de heropbouw, heb ik een weekje minder dan vorige jaren... Dat neem ik binnenkort wel ergens als ik in mijn ateljee kan beginnen schilderen... 

Hier is de tweede kaart voor deze week... En na de 5 komt 6... Deze ging naar Pauline en kwam van vriendin Monique. Voor haar maak ik elk jaar voor al haar kleine vriendjes kaarten in een zelfde thema. En dit jaar is dat Mickey en Minnie... Deze ging dus naar Pauline... 


Morgen is het KKT dus zeker langs komen. 
En overmorgen komt dan het vervolg op deze kaart... Zeker welkom! 

3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een leuk kaartje, weer geheel anders. Fijne dag xx

martina's kaartjes zei

leuk kaartje heb je hier gemaakt in de reeks van Mickey !
grtjs,martina
x

GerJanne zei

Wat een lief kaartje! Ik zou toch wel even schrikken als ik gebeld werd!