analytics

donderdag 13 augustus 2020

Hoera, Feestje, Moeke 80

Dag bloggers,

Geen onweer vannacht, zelfs geen druppel regen. Gelukkig kon ik gisterenavond even gaan zwemmen bij house-sitter-Elise-met-zwembad... Doet toch deugd zo'n half uurtje in het frisse water... En ik heb gezwommen, niet alleen stil-in-'t-water-gestaan hoor! Zalig toch als je de kans hebt om met dit weer zelf een zwembad in je tuin te hebben... 

Vandaag mijn laatste werkdag en dan ben ik 2 weken thuis... Het is nodig want heb hier héél veel te doen... 

Eerst geef ik jullie nog een kaart mee... Mijn schoonmama werd 80 en dat midden in Coronatijd. Ze mocht geen feestje geven, nu zijn de feestjes daar nooit echt heel uitbundig maar als kinderen en kleinkinderen samen komen, zijn we toch meteen met zo'n kleine 30 man... Dus mochten wij met onze bubbel langs komen in de namiddag. Moeke en vake hadden smoutebollen (oliebollen) gebakken. Dat kunnen ze enorm goed... En de rest van de familie mocht op andere dagen langs komen... 

Deze kaart had ik voor haar gemaakt... Schoonmama's houden nu eenmaal van veel bloemen... En het werd best een grote kaart, wel 63 cm lang... Dat kan nu eenmaal met die grote teksten, letters en cijfers van Crealies! Leuk toch?

Papier: Bazzil en Action
Woorden en letters: Crealies
Tekst: Marianne Design
Vlinders: Lawn Fawn





Eigenlijk heb ik nog een vraagje aan jullie ivm met de nieuwe blogger... Ik zag al eerder dat er bij velen geen foto meer verschijnt in de slidebar... Nu merkte ik bij iemand anders dat er bij mijn post ook geen foto meer getoond wordt. Heeft er iemand al gevonden hoe die foto nog wel verschijnt of moeten we in de toekomst blind op elk bericht gaan klikken zonder dat er een afbeelding te zien is? Wel spijtig bij het KKT want het is altijd zo fijn om al die kaarten-in-dezelfde-kleuren te zien verschijnen... 

4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige vrolijke kaart Nancy, ik zie bij verschillende geen foto van hun blog bericht. Zelf was ik een aantal challenge kwijt waar je aan mee kunt doen, die maar weer geplaatst, blogger doet raar hoor.
Fijne dagxx

Danielle zei

Wat een mooie, grote kaart! Prachtig gedaan. Ik krijg wel foto's te zien in mijn leeslijst, kan je dus niet helpen want heb niets aan hoeven passen....

GerJanne zei

Hoi Nancy,
je kaart voor je schoonmoeder vind ik prachtig! Jij hebt ook alle letters van Crealies?
En de nieuwe Blogger snap ik ook niet. Van mijn berichten zie je alleen de handtekening in de zijbalk...

Ellen zei

Even zwemmen met dit warme weer doet zeker deugd! En twee weken vakantie in het vooruitzicht vast ook ;-) Wat een mooie, grote kaart heb je voor je jarige schoonmoeder gemaakt! Echt feestelijk met al die bloemen erop.
Oei dat nieuwe blogger. Ik ben ook al aan het stoeien geweest. Heb net even op mijn blog gekeken. Bij sommige zie ik wel fotootjes, bij anderen weer niet. Geen idee.