analytics

maandag 10 augustus 2020

Issa

Dag bloggers,

We gaan het vooral niet over het weer hebben vandaag hé! Wat ik jullie wel wil vertellen is dat ik gisteren met mijn kinderen en Eva naar een theaterstuk ben gaan kijken... En dat helemaal in openlucht... Het was super, écht. Wat fijn dat we na maanden eindelijk nog eens een stukje cultuur konden opsnuiven... 'Droomprinses in dromenland' speelt nog tot eind augustus in het fort van Edegem maar ik hoorde dat het al helemaal uitverkocht is. Het wordt gebracht door 'de proefkonijnen' en zij die nog kleine kinderen of kleinkindjes hebben, moeten beslist een keer op hun website gaan kijken want zij brengen super leuke toneelstukken voor alle leeftijden, maar vooral gericht op de kleinsten... We hebben hen leren kennen omdat één van de acteurs ooit als 12-jarige in ons eigen theater is begonnen. Later is hij musical gaan volgen en hij heeft ondertussen al een mooi palmares opgebouwd. 

Dus start ik vandaag blij en goedgezind aan mijn laatste werkweek voor ik vakantie heb... Maar eerst staat er een nieuwe kaart op het menu. Issa werd geboren en is het zusje van Basil. Ook voor hem maakte ik vorig jaar een kaartje naar zijn geboortekaart. Die kan je hier terug zien... Dus nu ook voor zijn zusje...
Op de onderste foto zie je het geboortekaartje er naast. Als je goed kijkt, zie je dat op mijn kaart de onderste bloem er 3D op ligt... 

Afbeelding: internet
Ingekleurd met Copics 
Letters: Marianne Design



Dankzij Femminde weet ik nu hoe ik mijn foto's terug op het juiste formaat kan publiceren. Dankjewel daarvoor!! Die nieuwe blogger heeft meer gewijzigd dan wij aankunnen blijkbaar. Maar er zitten dus ook truukjes in en die moeten we dan ontdekken... Ik ga straks toch eens zien dat ik mijn andere posts ook terug 'normaal' kan zetten... 

En die  vervelende spam dan... Dit weekend waren het er 31. Gelukkig ben ik ook hen te slim af en verschijnen ze niet meer op mijn blog... 

5 opmerkingen:

Sarah zei

Even de gemiste berichten bekeken. Hij bent dus ook al zo aan het stoeien met de nieuwe blogger. Ik krijg mijn berichten ook niet zoals ik het wil, blogger doet soms vreemde dingen. Ik modereer mijn reacties altijd, zo komt er niks ' slecht ' op.
Mooi hoe je het kaartje namaakte. Van de gemiste kaartjes vind ik de schildpadjes zo leuk!
Hou het rustig!

Anita van Deur zei

Prachtige gedaan Nancy en zo kleurrijk mooi!
He die spam toch.
Fijne dag xx

Femminde zei

Fijn dat het bij jou ook werkt!! En succes met het vechten tegen de spam. Ik had het even geleden ook, en zonder wat te doen (heb wel alles verwijderd) is het toch weer over.
Je kaartje voor Issa is tof. Knap het je het hebt nagemaakt.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Rosina zei

Heel mooi dit geboortekaartje Nancy...weer schitterend in de stijl van het originele...
groetjes Rosina

GerJanne zei

Ah wat een prachtige lift van het origineel! Super!
Jammer van die spam!