analytics

maandag 3 augustus 2020

schildpaddenfeestje

Dag bloggers,

Het weekend is weeral voorbij, wat ging het weer snel. Ik had sinds vrijdagavond de kindjes op logé, dus is er niet veel in mijn ateljee gebeurd... Eva wou wel graag wat kleuren maar als zij bezig is, doe ik ook niet zo veel. Een aantal kaartjes voor kampvriendjes, verder ben ik niet geraakt. 

Vandaag laat ik eerst nog een DT-projectje te zien... Dit schildpaddenfeestje is nog gemaakt in het zoo-thema van vorige maand. 




4 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Leuke kaart en die schildpadjes zijn super!
Fijne week en groetjes, Caroline

Anita van Deur zei

Hey wat leuk ze blijven schattig de schildpadjes.
Fijne week.

Henriët zei

Mooie schildpaddenkaart in deze kleurtjes.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Wat een enige kaart heb je gemaakt met de schildpadjes!