analytics

woensdag 12 augustus 2020

Jef met pensioen

Dag bloggers,

Hebben jullie gisteren ook zo genoten van de regen? Wij hier wel. Heb alle schuifdeuren open gezet en het regende binnen want de slagregen stond op die open deuren maar dat kon me niet schelen... Het koelde af en dat was het belangrijkste. We hebben daarna ook gewoon met de ramen open geslapen, heerlijk!
Mijn kinderen hadden het niet zo met het onweer... Eéntje woont alleen en heeft err nooit van gehouden, de tweede is alleen thuis met de kindjes omdat manlief in Senegal zit en de derde is aan het houssitten... Alle drie hebben ze het onweer alleen doorstaan en bij de éne was het al heftiger dan bij de andere... 

Vandaag laat ik de pensioenkaart voor Jef op jullie los. Hij is altijd postbode geweest en daarom mocht er een brief op de kaart staan. Ik heb wel stempels met postbussen maar dat zijn kerststempels en die passen nu niet direct deze periode van het jaar... Dus werd het deze... 

Papier: Bazzil en Action
Stempel: Wild rose
ingekleurd met Copics
Tekst: Joy


4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

So cute je kaartje!!
Vind het papier tof.
Geen onweer of regen een plak nacht was het.
Fijne dag xx

Sarah zei

Jij zit in je olifant- dagen! Wat is dit weer een lieverd!
De regen was heerlijk. Ik ben er lekker gaan in staan. Zalig!
Het eerste mondmasker naar jouw model is klaar. Ik ga er nog maken, maar met deze hitte naai ik heel erg op mijn gemak. X

Enny zei

Oh, wat een leuke kaart en toepasselijk voor Jef ! Ja, heerlijk die regen, ben in het begin "gratis" gaan douchen in de tuin.. :) In onze regenmeter zat 43 liter !! Groetjes, Enny

Laurespage zei

Nancy,
Supermooi en Jef zal ook wel tevreden zijn als hij zo een mooi kaartje krijgt.
Groetjes , en hou het koel.
Laurette
Laurette