analytics

woensdag 5 augustus 2020

François 70

Dag bloggers,

We beginnen eraan... aan de beloofde hittegolf. Terwijl ik dit bericht plaats, is de weerman op de radio aan het verkondigen dat we minstens 7 dagen boven de 30 graden gaan doorbrengen... Ik kijk er niet naar uit, da's niet mijn temperatuur. Gelukkig zij die nu een zwembad in hun tuin hebben, wat bij ons niet het geval is... helaas... Ik heb in elk geval nu de terrasdeur nog open gezet zodat de koelte nog binnen kan komen... Hopelijk zijn we er snel door en hebben we tijdens onze vakantie terug normale temperaturen... 

Ik maakte deze kaart al een keer voor Ronald en toen dochter Katrien deze zag, wou ze die ook graag voor haar vader François... Hij heeft steeds met sleepboten gevaren en werd onlangs ook 70 jaar...  
De vorige keer stond deze kaart in een heel feestthema maar ik vind ze best de moeite om nog een keer apart in de belangstelling te zetten... 
Wat vind ik ze mooi, die grote cijfers van Crealies! Je kan ze echt mooi verwerken op grote kaarten...

Papier: Bazzil en Authentique seaside
Cijfers: Crealies
Anker, roer en boei: Die Namics
Golven: Die Namics
Pop-up binnenin: Karen Burniston
Cijfers binnenin: Gummiapan




In verband met mijn spam... Ik heb nu ingesteld dat elke reactie door mezelf goedgekeurd moet worden en dat is gelukt. Ik kan de spam nu traceren voor hij op mijn blog verschijnt. 
Spijtig voor jullie dat je je reactie niet meteen ziet staan, maar het helpt wel om zo de vieze berichten te verwijderen. Het waren er ondertussen al meer dan 140!
Dank voor jullie geduld!

3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wow leuke kaart Nancy je hebt er weer een feestje van gemaakt.
Hier staat sinds een uur ook alles tegen elkaar open 17 gr binnen, heerlijk hopelijk kan ik het even nog 2 tot 3 dagen aangenaam houden binnen.
Veel sterkte met de warmte. xx

Nicole Parmentier zei

Het is inderdaad een prachtig kaartje! Zeker heel toepasselijk voor iemand die met sleepboten heeft gevaren! Hier binnen houd ik het meestal wel koel mits mijn mannen niet steeds de tuindeuren open laten staan. Houd het hoofd koel komende dagen!

GerJanne zei

Heel gaaf! Mooi met het anker.
Ik hoorde al meer van die vieze spam. Ik hoop dat ze mij niet vinden!!