analytics

vrijdag 7 augustus 2020

Geboortekader voor Leonie

Dag bloggers,

Wat fijn dat jullie zo met mijn spamberichten begaan zijn! Vandaag waren het er 7, maar gelukkig ook 4 leuke er tussen... Ze hebben het dus nog niet door dat ze niet meer geplaatst worden... Maar hé, het kan geen kwaad meer, ik krijg ze wel te pakken... ;o)

Vrijdag vandaag en dan probeer ik altijd een geboorteprojectje te tonen... Dochter Laura had voor Leonie al heel lang een geboortekader gevraagd. Die laatste werd een jaar ondertussen en Laura is hem zondag gaan afgeven... De ouders waren er super blij mee! En daarvoor blijven we het doen hé?

Het geboortekaartje was vrij eenvoudig maar heel stijlvol. De kader dus ook...

Kader: Ikea
Papier: Bazzil en Jen Compen
Letters: Memory Box en Crafters Companion

 Voilà, nu ga ik ramen poetsen. Alle deuren staan al tegen elkaar open en het is nog lekker fris, zowel binnen als buiten. 

En daarna duik ik met ventillator in mijn ateljee... Heb nog heel wat in te halen...

Fijn weekend allemaal!


4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Weer een mooie creatie afgeleverd Nancy!
Succes met ramen lappen moet ik ook nog doen.
Fijne dag.

Enny zei

Een prachtig kader Nancy ! Hier ook alles open, straks weer alles dicht en ventilator op... puf, puf ! Ja, die spam is lastig hé, wat hebben ze daar nu aan... :( Groetjes, Enny

Jantine zei

Het is allemaal wel weer wennen, he, die blogger. Maar je geboortekader is weer prachtig.
Ik had laatst ook weer spam, maar doe (nog) niet aan beveiliging...
Groetjes
Jantine

Femminde zei

Ja die nieuwe blogger. Bij mij zijn ook de foto's te groot. Ik druk 3x op - en dan heb ik ze net zo groot als voorheen.
Succes nog verder met je nieuwe dingen die je aan het maken bent. Hopelijk ben je snel gewend in je tijdelijke atelier.
Fijne week!!
Groeten van Femminde