analytics

dinsdag 1 september 2020

Eva's eerste schooldag

Dag bloggers,

Mijn eerste werkdag zit er op... Er lag een hele stapel factuurdossiers op me te wachten en ook een pakje werkdruk. Maar hé, ik heb 4 dagen voor de afsluit en ik zat gisteren al over de helft... Gene stress mannen, ik ben er helemaal terug hoor!!

Ze heeft er zo lang op moeten wachten en eindelijk is het zo ver... Eva mag vandaag naar school. Eigenlijk mocht ze in mei al starten maar om welgekende reden kon dat niet... Toen ze vorige week een keertje in haar klas mocht gaan kijken en kennis kon maken met de juf, wou ze al niet meer mee naar huis. Dat belooft voor straks... Of er ééntje gaat huilen aan de schoolpoort? Ik gok eerder dat het haar mama gaat zijn... En ze is er helemaal klaar voor hoor... De nieuwe boekentas staat te blinken, samen met haar brood- en koekendoosjes en drinkfles er bij... 

Samen met haar boekentas, kreeg ze van mij deze leuke kaart. Toen ze gisteren opstond en haar boekentasje op de kast zag staan, zei ze: "Seg mama, dat was wel héél lief van Mamsie hé?" En op zo'n moment smelt je helemaal... 




Hier is ze dan, vol verwachting op weg naar school! 


4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Zeker smelt je daar van wat lief, tis dan ook een hele mooie tas en de andere school spullen zijn ook al zo leuk.
Je kaartje is top!
Fijne dag xx

Henriët zei

Wat gaaf!! Wie wil er nou niet zo'n mooie schooltas met inhoud en zo'n geweldig mooie bijpassende kaart. Erg mooi!
Groetjes van Henriët

Jantine zei

Wat een mooie schoolset heeft Eva, ik kan me voorstellen dat ze graag wil gaan. Hopelijk gaat ze het erg naar haar zin hebben.
Wat een geweldige toepasselijke kaart maakte je voor haar, dat is inderdaad wel heel erg lief!
Groetjes
Jantine

GerJanne zei

Ik smelt sowieso als ik Eva zie! Wat een dotje! EN je kaart is supergaaf!