analytics

donderdag 24 september 2020

love nature

Dag bloggers,

Gisterenavond heb ik nog heel laat mondmaskers zitten maken. Er was al langer nog vraag naar gekomen maar het kwam er maar niet van. Dus heb ik ze gisterenmorgen voor ik ging werken, gesneden en de hele avond genaaid... Ze zijn nog niet allemaal klaar, straks doe ik zeker nog verder. 
Maar eerst zelfde scenario als net twee weken geleden... Eerst een ritje naar de autocontrole want ik had een rode kaart omdat er 1 lampje stuk was... Dat was de dag erna al hersteld door mijn geweldige man. (eigenlijk ook de avond voor de controle al vervangen, maar dat had het meteen terug begeven) Maar vorige vrijdag had ik Noah en ben ik Eva naar school gaan brengen en dan is het er niet van gekomen om terug te gaan. 
Daarna ga ik straks terug naar een begrafenis... De tweede dus met net 2 weken er tussen. Geen familie maar wel iemand die me toch na aan het hart lag. Normaal ging ik met mijn vriendin, die ik mijn zus noem, maar zij is gisteren toen ze met haar fiets reed, lelijk tegen de grond gesmakt door een camionette die vertrok vanuit een parkeerplaats en waarvan de chauffeur haar niet had opgemerkt. Ze is er lelijk aan toe en moet een elleboogprothese krijgen omdat die in 100 stukjes is verbrijzeld... 

Maar eerst terug een kaartje... Deze eenvoudige kaart maakte ik voor mijn neef die van Oostende naar het mooie Brugge is verhuisd. Dit deels omdat ze voor dochter Nanou een leuke school vonden in Brugge en om niet dagelijks het hele traject zouden moeten doen. Maar Nanou sport nog steeds in Oostende en moeten ze nu regelmatig het omgekeerde traject afleggen, maar dan niet in de spits voor en na schooltijd... 
Omdat het natuurliefhebbers zijn, werd het geen gewone verhuiskaart maar wel deze. En ik hoorde achteraf dat ze er blij mee waren. 

Wat leuk is... Het koperen randje rond de tekst, komt terug in de bladeren op het papier. Dus maakte ik er zelf ook nog een koperen randje rond... 




5 opmerkingen:

Rosina zei

Heel leuk kaartje heb je gemaakt Nancy..mooi dat designpapier...en een leuk tekst erop...
groetjes Rosina

Anita van Deur zei

Wat een lelijke val dat is het geweest.
Mooie kaart Nancy mooi dp, en de grote tekst is erg mooi op de kaart. xx

Laurespage zei

Prachtig kaartje en mooi papier.
Groetjes, laurette

martina's kaartjes zei

een leuk kaartje ! nog succes met de drukte
grtjs,martina

Claudia's kaartjes zei

Wat een lieverd ! mooi en leuk kaartje
Very nice card
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com/