analytics

vrijdag 11 september 2020

Minnie Mouse voor Emma, Nora, Ciska

Dag bloggers,

Vriendje Noah is al wakker en zit maar wat geïnteresseerd te kijken naar mijn pc en toetsenbord. Dus als er ongewilde letters mee verschijnen, kunnen die wel van hem komen... Die kanjer is nu 10 maanden en hij kan al lopen achter een karretje... Vorige week stond ik op van mijn stoel en binnen de kortste keren had hij mijn stoel vast en kwam hij achter de stoel aangelopen mee naar de keuken... Nog even en hij is alleen op stap... Hij moet zeker niet onder doen voor Eva en als hij zo verder gaat, is hij met lopen nog sneller dan zijn zus... 

De kaarten die jullie vandaag te zien krijgen, zijn uit de serie voor vriendin Monique. Voor haar en haar kleine vriendjes maak ik het hele jaar Micky-Minnie-kaarten. En deze gingen naar Emma, Nora en Ciska. Zij zijn alle 3 uit andere families, dus kon het geen kwaad dat het dezelfde waren deze keer... Ging ook lekker snel vooruit... 







3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hey Nancy wat zijn ze leuk!!
Fijne dag. xx

Femminde zei

Oh wat een super serie Minnies!!
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

GerJanne zei

Ze zijn alle 3 weer gaaf!