analytics

vrijdag 25 september 2020

twee keer Mickey voor Ernest en Louis hun 1ste verjaardag

Dag bloggers,

Voilà, mijn hele beneden is al gedweild... (en die is groot) Dus nu tijd om even te bloggen. Daarna begin ik aan mijn strijk en hoop dat die klaar is tegen dat manlief en Noah wakker zijn. 
Man heeft vandaag een vrije dag omdat hij morgen de hele dag op cursus moet voor zijn werk. En vandaag komen ze de verwarming in mijn ateljee plaatsen, dus dat komt goed uit dat hij thuis is... We staan wat achter op schema, want de verwarming moet meteen terug afgekoppeld worden omdat de gyproc nog geschuurd moet worden en dat maakt veel stof. Benieuwd of dat vandaag nog lukt of zondag... Want dan hangt de hele boel terug onder het stof... Het goede nieuws is dat we daarna kunnen beginnen schilderen, en dat wil zeggen dat de afwerking dan begint... Vandaag worden de tegels ook geleverd voor de nieuwe vloer... Die zijn we zaterdag even tussendoor gaan kiezen... En er werd ondertussen nog vanalles geleverd... Ik krijg er zo'n zin in, kan niet wachten tot het allemaal klaar is... Ondertussen lopen mijn thuisworkshops gewoon door, daar moet ik vandaag dringend werk van maken... De projecten voor 'in 't Woefke' lopen achterstand op... Tja, een mens kan niet alles tegelijk en er zijn maar 24u in een dag, waarvan ik er minstens 18 actief ben... 

Vandaag wou ik jullie een geboortekader laten zien maar die moet ik dringend eens gaan afgeven aan de kersverse ouders. Baby is ondertussen al bijna 6 weken (valt best nog mee, soms duurt het een jaar voor ze hem krijgen ;o) ) 
Dus vandaag nog even Mickey-kaartjes...  Die maakte ik voor vriendin Monique. Zij is momenteel op reis met zoon, schoondochter en de vrolijke tweeling Ernest en Louis die twee weken geleden 1 jaar werden. En ze nam deze kaarten voor hen mee... Voor allebei een super leuke Mickey-schudkaart... 
Ben nu al benieuwd naar de reacties... 







6 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat zien ze er weer top uit, je kaartjes
grtjs,martina
succes met de werken verder, ben benieuwd naar het resultaat

Sarah zei

Hoe 18 wakkere uren zijn zeer actief. Ik verschiet er altijd van wat jij allemaal doet. Maar ik heb ook net gedweild in onze kleine living en gang 😉
Je kaartjes zijn lief! Fijne drukke dag x

Anita van Deur zei

Je bent goed bezig geweest, je kaartjes zijn weer top. fijne dag xx

GerJanne zei

ZO, dat klinkt goed, dat de afwerking binnenkort kan beginnen. Je kaartjes zijn allebei enig! Enne.... loop jezelf niet voorbij he?!

Nicole Parmentier zei

Superleuke mickey-schudkaarten! En wat fijn dat je atelier eindelijk vorm gaat krijgen, snap wel dat je daar zin in hebt!

Claudia's kaartjes zei

Dit is echt een prachtige kaart.
Gorgous card
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be