analytics

woensdag 30 september 2020

Kleurenkaartenteam schakel 9 - donker zalmroze en turkoois

Dag bloggers,

Ja! We zijn er weeral bij... Maar het was een nipte!! Ik vond het echt geen gemakkelijke combinatie en heb lang nagedacht wat ik er mee aan moest... De inspiratie kwam pas terwijl ik bezig was... Voor de muis ben ik op zoek gegaan naar ander papier maar niets van wat ik vond, benaderde de kleur die ik echt wou. Daarom is ze gemaakt uit hetzelfde papier van vorige maand, ze heeft dan maar wat zonnebrand-uitslag en heeft hierdoor een exotisch tintje... haha!!

Ik maakte pas gisterenavond mijn kaartje en nu heb ik het niet bij daglicht kunnen fotograferen... Dus zijn de kleuren niet optimaal... Helaas. 
Door de verbouwingen mis ik ook mijn favoriete fotohoekje, dus is het een beetje experimenteren. Waar ik de laatste weken mijn foto's maak, is helemaal geen goed licht, dus dat kon ook niet... Daarom maar een hoekje gevonden maar die achtergrond is niet naar mijn zin... 
Maar hier is ze dan, mijn 'Indian-summer'-kaartje... 
En toch heeft het al een bestemming gevonden... haha!! Ik verklap nog niks... 
Misschien zet ik hier morgen nog een foto bij in daglicht. Weet niet of dat vandaag overdag gaat lukken vanop mijn werk... 

Papier: Bazzil en Action
Muis: Marianne Design
Tekst: Lawn Fawn

Voilà, nu in de juiste kleur - foto gemaakt bij daglicht... 


De foto's van vanmorgen veel te vroeg met slecht licht... 



En dan zet ik er nu maar meteen de hele lijst van deelnemers bij... Baan jullie ook een keer bij hen kijken? En een reactie achter laten is altijd fijn... 

19 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Cute Nancy fijne dag xx

Colien zei

Twee leuke, nazomerse kaartjes in de gekozen kleurtjes!
Foto's maken moet vanaf nu inderdaad op het midden van de dag wil je goed licht hebben. Lastig als je moet werken, maar ik fotografeer ook weleens op school = werk, even snel tussendoor in de pauze. Maar soms denk ik er dan niet aan of is het rennen en vliegen en dan gaat het kaartje weer gewoon mee terug zonder dat ik de foto heb genomen, haha....
grtz Colien

Rosina zei

Heel mooi je kaartje in deze KKT kleurtjes Nancy...een lief zongebrand muisje erop ...
ja inderdaad de 2e foto is heel wat beter van belichting...
groetjes Rosina

chantal zei

Moeilijk te fotograferen maar niet minder leuk.
Leuke kaart
Liefs Chantal

Femminde zei

Wat een leuke muizenkaart!! Grappig eentje die gewoon te lang in de zon heeft gelegen.
Succes met de verbouwing!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Nelleke zei

Wat doet licht veel op de foto van het kaartje. Maar ik weet dat je het met de beste bedoeling gemaakt hebt. Ik moest inwendig even grinniken om jou muis, het lijkt wel of die de mazelen heeft. Maar gewoon een leuk kaartje. Succes met de verbouwing, ik weet wat dat is. (en dat gaat ten koste van mijn inspiratie) Groetjes, Nelleke

Petra-loves-paper zei

Een muis met zonnebrand... Hoe kóm je op het idee?! Geweldig leuk kaartje 🤩

Diny zei

wat is het een schattig kaartje geworden Nancy!
een muis op papier vind ik nog wel leuk....maar in het echt.....grr!
Groetjes Diny

Nicole Parmentier zei

Ja wat scheelt dat in kleur hè of je in daglicht kunt fotograferen. Ik heb ook zo mijn vaste hoekje en camera instelling want het is soms best lastig een goede foto te maken zeker nu de dagen korter worden. Je muis is super schattig, leuk ook die strepen in de achtergrond. Ze staat er bij alsof ze zo weg gaat vliegen op haar tapijtje! Werk ze vandaag.

Jantine zei

Grappig, zo'n zonverbrande muis! Heel leuk kaartje maakte je in de KKT kleuren. En fotograferen valt niet me, ik weet er alles van.
Groetjes
Jantine

Laurespage zei

Een schattige muizenkaart en fijn afgewerkt.
Groetjes, laurette

Margreet zei

Ik vind je zonverbrande muisje er superschattig uitzien, Nancy. Hopelijk heeft ze er niet te veel last van.
xxx Margreet

Henriët zei

Die arme muis.....heeft echt te lang in de zon gelegen. Maar ze ziet er wel relaxed uit. Mooie kaart. Het dp herken ik volgens mij. Is toch uit een nieuw kerstblok van de Action?
Groetjes van Henriët

!neke zei

Top die muis !
Groeten Ineke

Marfien zei

Heel erg leuk deze muis, top kaartje, heb ik geluk dat je hem nog een keer op de foto heb gezet

GerJanneke zei

Hahaha, ja, dat kan gebeuren, weinig zonnebrand. En de kleuren zijn toch prima. Het is inderdaad nu wel snel al donker en als je altijd buiten fotografeert zoals ik, dan moet je daar echt rekening mee houden!
Ik reageer even met mijn andere Google-account, want blijkbaar weet de computer met dat account dat ik geen robot ben. En dat blogt een stuk prettiger.

martina's kaartjes zei

hahahaha, ik voelde het aan mijn theewater ! het kaartje hangt hier aan de kast ondertussen, dank je wel
mooi is ie geworden in deze, wel moeilijke kleurtjes,
fijn dat je er deze maand (weer) bent !
grtjs, martina

Sarah zei

Hihi, inderdaad, muis lijkt zo weg te vliegen op haar tapijt en ja ze heeft wat lang in de zon gelegen.
Heb je post ontvangen? 🐢 X

Caroline zei

leuk geworden hoor, en het is voor mij soms ook echt moeilijk hoor, groetjes Caroline