analytics

woensdag 16 september 2020

moederdag

Dag bloggers,

't Was een vroege ochtend... Lag al van 3u wakker te zijn... Om 4u kreeg ik een berichtje... Baby 6 van dit jaar is onderweg... haha... Ben dan maar uit mijn bed gesprongen en nog wat last-minute-bestelde doosjes beginnen maken... 
Aangezien er nu toch geen bezoek mag komen, is 't allemaal niet zo super dringend. Maar ik ben toch graag met alles tijdig klaar... Raar want ik wou vanmorgen eigenlijk nog wat mondmaskers knippen... Het is dus wat anders geworden... 
Over een klein half uurtje moet ik vertrekken, de rest zal voor vanavond zijn... 

In augustus vieren wij hier moederdag. Voor mijn mama, 2 schoonmama's en dochter Caroline maakte ik deze moederdagkaarten... 

En ook Eva maakte een kaartje voor haar mama... Zelf gekozen, en samen geplakt... Ze was weer fier hoor... 

Papier: Bazzil en Action
Stempels en snijmallen: Lawn Fawn
ingekleurd met Copics




Hieronder Eva's kaartje... 





3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schattige kaartjes! fijne dag xx

GerJanne zei

Wat een mooie kaartjes! Ja die van Eva is het natuurlijk het allermooist!

Nicole Parmentier zei

Wat een snoezige kaartjes! Ook die van Eva is een toppertje!