analytics

dinsdag 8 september 2020

Jolien

Dag bloggers,

Na Bart was ook Jolien jarig. Jolien is de jongste dochter van mijn man, het lief van Bart en samen met haar broer Jochem een tweeling. Zijn kaart zie je morgen... 
Voor Jolien die fotografe is, maakte ik deze passende kaart... Ik had eerst voor haar een mondmasker gemaakt en nadat ze deze leuke foto op fb plaatste, vroeg ik of ik deze op mijn blog mocht zetten... Dat mocht. Maar het bracht me dan ook meteen op het idee om er haar verjaardagskaart mee te maken... 
Dus niet alleen de kaart, maar ook het mondmasker maakte ik voor haar... Deze stof was zo populair dat ze ondertussen helemaal op is... Zouden al de eigenaars van deze maskertjes al bij de zebra's in onze Zoo op bezoek geweest zijn? Jolien in elk geval wel! 

Papier: Bazzil en Action
Fototoestel en diafragma: Lawn Fawn




6 opmerkingen:

Caroline zei

Nu zeg je weer giraffen ipv zebra's.. 🤣

Anita van Deur zei

Gaaf kaartje geworden.
Fijne dag.

Henriët zei

Wat een mooie, persoonlijke kaart maakte je voor Jolien.
Groetjes van Henriët

Jantine zei

Wat een leuke kaart voor Jolien. en die voor Bart is ook tof!
Groetjes
Jantine

Nicole Parmentier zei

Wat gaaf! Zowel het zebra mondmasker als de kaart!!

Sarah zei

Leuke originele kaart en tof mondmasker! Ik maakte 1 mondmasker met dit model,maar ze vallen hier niet in de smaak. Ik ben wel weer bezig aan een reeks, want op school hebben ze het veel nodig. Ik laat ze binnenkort op mijn blog zien. Bedankt voor je reactie op mijn blog, bij mij gaat bloggen ook moeizamer! Groetjes x