analytics

maandag 14 september 2020

gefeliciteerd

Dag bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend? Ik wel hoor... Zaterdag maakte ik voor het eerst zelf confituur. Onze vijgenboom besloot plots om 86 vijgen tegelijk te  laten rijpen. Er staan nu 14 potjes vijgenconfituur te blinken... Eigenlijk waren het er 16 maar mijn mama kreeg er al ééntje (ik kreeg 2 jaar geleden van haar mijn vijgenboom) en Elise kwam gisteren langs en nam er ook al ééntje mee... 
Gisteren heb ik geschilderd... Geen muren, nee... Maar iets veel leuker... Vanaf vrijdag te zien op mijn blog... 

Vandaag een eenvoudig kaartje. Het moet niet allemaal even ingewikkeld zijn. Mijn eerste stel schoonouders waren x-aantal jaar gehuwd, denk zo iets van 56 jaar or zo... En voor hen nam ik dit kaartje mee. Het was op een zondag en dan breng ik voor hen brood en pistolees mee van de bakker. Ze slapen dan nog, dus ik leg het achteraan op een bank. Het kaartje legde ik er bij. Ze waren blij verrast... 



2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Het was hier ook een fijn weekend, in de tuin geweest en gefreubeld, prachtige kaart met dit dp.
Fijne maandag xx

GerJanne zei

Wat een mooi kaartje en wat ben jij toch lief!