analytics

vrijdag 4 september 2020

Geboortekader voor Leonie

Dag bloggers,

Ik ben blij, zelfs 2 keer... Dat mag toch eens... Eerst en vooral, ik heb een collega die gisteren mijn 'held van de dag was'... Door Covid_19 en bij voorkeur thuiswerk is één van onze ICT-collega's al een poosje bij ons op kantoor aan het werk. Eigenlijk moet hij dit thuis doen maar ze verbouwen zijn huis momenteel en dat is lastig om rustig te werken. En omdat wij met veel minder volk zijn dan op het hoofdkantoor, is het rustiger en veiliger om zijn werk te doen. Hij heeft gisteren mijn hele pc opgekuist zodat ik terug in mijn mailbox kan en voorlopig alles kan doen wat nodig is. Ondertussen kijk ik wel uit naar een nieuwe, snellere pc maar ik heb dus terug nog wat tijd... 
En wat nog geweldig is... (en ik ga niet te luid roepen) Ik heb al enkele dagen geen spam meer gekregen... Gelukkig maar want ik had er zelfs tot 15 of soms meer per dag en dat was echt niet meer leuk! Ik hoop dat de pesters het begrepen hebben dat ik de berichten eerst controleer en dat ze toch niet meer getoond worden... Maar ik ga dat dus nog een tijdje zo laten om zeker te zijn... Dus als jullie berichten van anderen wil lezen, ga dan gerust de dag erna nog even terug kijken naar mijn vorige post...

Vandaag is Noah hier voor het eerst alleen. Eva gaat nu naar school en die is vlakbij hun huis, dus zij komt niet mee logeren op donderdagavond. Maar daar was ze gisteren niet mee akkoord... Ze was heel verdrietig toen Caroline haar broertje gisteren naar hier bracht en zij niet mee mocht komen... oeps... Misschien toch eens overwegen of ik toch de schoolritjes op vrijdag ga doen... Nu moet ze wel elke dag in de voorbewaking omdat Caroline zelf ook op tijd op haar school moet zijn... Ik ga wel profiteren van de dutjes die Noah nog doet en heb een schilderweekendje ingelast... En er moet nog een geboortjeproject afgewerkt worden... 

Wat jullie van mij te zien krijgen vandaag? Een geboortekader voor Leonie. Die werd ondertussen een jaar en Laura wou deze als geboortekado geven... Tja, gelukkig kunnnen de babies hier niet uitgroeien en kan je dit kado toch op elk tijdstip geven... De ouders van Leonie waren er wel oprecht heel erg blij mee... 

De geboortekaart was heel strak, enkel met koperen opdruk. Dus dat deed ik dan ook met de kader, weinig poespas... Maar wel heel erg mooi met dat blinkend papier... (al zie je dat niet zo heel goed op de foto's)



 



2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel sjiek Nancy de geboorte kader.
Fijne dag.

GerJanne zei

Hoi Nancy,
Fijn dat die collega eigenlijk bij toeval op je werk kwam en nu je computer weer goed aan de praat kreeg.
En van Eva snap ik het heel goed. Komt ook een beetje oneerlijk over voor haar. En nu maar duimen dat de spam niet terugkomt!
Je geboortelanden is chique!
Fijn weekend!