analytics

dinsdag 15 september 2020

kusjes van Vinz en Lex

Dag bloggers,

Hier zijn ze weer, onze olijke tweeling Vinz en Lex... Sinds hun geboorte maak ik al kaartjes van en voor hen... Dit omdat de peter van hun mama een collega is van mijn man. En hij is zo attent dat hij zijn petekind steeds wil verrassen met leuke kaartjes... In augustus was mama Natasja jarig en ook deze keer kreeg ze weer twee kaartjes van en met haar hartediefjes, ééntje van de jongens en de andere van haar peter. En ook deze keer moesten er weer leuke foto's op. Die bezorgt peter Manuel mij steeds... 
Mama Natasja gaf mij ook schriftelijke toestemming om de foto's steeds op mijn blog te zetten, dus GDPR-gewijs is dit helemaal ok... 

En het werden twee kaarten met héél veel kusjes... De eerste omdat ze kusjes geven, de tweede omdat de kusjes op de t-shirt van de mama staan... 





5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat lief zijn je kaartjes, Fijne dag xx

Henriët zei

Mooie kaartjes waar de kusjes me om de oren vliegen! Leuk gedaan.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Ahhhhhh..... dat is toch geweldig. Echte bewaarkaarten!

Nicole Parmentier zei

Wat een lieve mannekes! Die doen het zeker goed op een kaartje.. superleuk!

Marfien zei

Hoi Nancy, ik loop een beetje achter met mijn reacties maar je hebt de afgelopen tijd weer een heleboel toffe kaartjes gemaakt, heerlijk voor de inspiratie . . .