analytics

dinsdag 22 september 2020

Ja! bij Rien en Melanie

Dag bloggers,

De kop is alweer van de werkweek af en dat is maar goed ook... Gisteren toch een beetje een lastige dag na het drukke weekend...

Vandaag krijgen jullie een trouwkaartje te zien. Ik maakte het voor Melanie, dochter van een hele goeie vriendin van me. Ze trouwde in volle Coronatijd met Rien en met mondmaskers op. De datum uitstellen was geen optie voor hen... En omdat de beste vriend van zoon Yannick Rien's getuige was, kreeg ik een foto van de uitnodiging beet. Daar ging ik mee aan de slag om hun kaart te maken. Achteraf vroeg ik wel aan vriendin Linda om de echte uitnodiging te bezorgen om er een foto van te kunnen maken. 
Binnenin een kadobon van een bloemenzaak zodat ze zelf iets leuk konden gaan kopen... Zelfs de kleuren van de kadobon pasten bij de kaart! Leuk toch? 

Papier: Bazzil
Krans: Memory Box
Blaadjes: Impression Obsession
Letters: Marianne Design
Cirkel: Crealies
Pop-up binnenin: Lawn Fawn






2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooi gedaan Nancy, leuk details voor de giftcard.
Fijne dag xx

GerJanne zei

Heel gaaf! Zo mooi gedaan! Dat is vaak het leukste om dichtbij het origineel te blijven!