analytics

donderdag 1 oktober 2020

Gudy 65

Dag bloggers,

Voilà, ik heb net mijn blogrondje voor het KKT afgerond. Gisteren na 't werk had ik nog een vergadering en daarna ben ik nog tot laat bezig geweest met administratie voor ons theater... Het werd dus veel te laat om nog aan de ronde te beginnen. Maar hé, ken je dat van die ochtendstond die goud in de mond heeft... Denk dat ik daar mijn lijfspreuk maar van moet maken... 

Vandaag krijgen jullie een eenvoudig kaartje. Deze maakte ik voor Gudy die 65 werd. Ik maakte deze kaart op vraag van vriendin Monique en zij is fan van de grote cijfers van Crealies en daarom mocht het ook deze keer weer in die stijl zijn. En je kan deze echt heel mooi met designpapier met fijne motiefjes verwerken... Ik koos deze keer voor 2 verschillende papiertjes die bij elkaar pasten... 

Papier: Bazzil en Action
Cijfers: Crealies
Letters: Die Namics



1 opmerking:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart mooi dp, fijne dag liefs xx