analytics

maandag 26 oktober 2020

Yari 19

Dag bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend? 
Het onze was in elk geval goed gevuld met kleinkindjes, onze bubbel kinderen , twee theater-avonden en veel creativiteit. We hadden in ons theater een gastoptreden van Steven Goegebeur. Maar de nieuwe maatregelen hielden mij een hele vrijdag bezig om alles te reorganiseren. Maar alles verliep Coronaproof en met complimenten van de cultuurdienst van onze gemeente want ik heb tot 2x toe een draaiboek moeten inleveren waarin we onze maatregelen moesten doorgeven en dat werd volledig goedgekeurd. 
Ondertussen probeerde ik wat kaarten te maken tussendoor maar dat is niet erg gelukt... Met als resultaat dat ik enkele projecten niet kon maken dus zal ik nog een tandje moeten bijsteken deze week... 

Manlief is gestart met schilderen in mijn ateljee... Hiermee begonnen de leuke klusjes van de verbouwingen... 
Dochter Laura is begonnen met het maken van adventskalenders voor haar twee metekindjes. 
Er werden aan de voordeur weer enkele geboortestoeltjes afgehaald wegens het niet doorgaan van babyborrels en er werden al afspraken gemaakt voor een lopend en een nieuw geboorteproject... 
Dan was er ook nog grote teleurstelling. De sportklassen van deze week bij dochter Caroline werden afgelast en zij moest samen met haar collega plots een hele week met leuke vervangactiviteiten plannen... 
Elise maakte bij haar thuis weer geweldige mooie taarten, helaas nu zonder kaarten alhoewel het soms wel kriebelt om dat alsnog te doen. Maar de afstand en drukke weekends hier houden dat tegen... 
Zoon Yannnick werkte zijn laatste weekend in de zoo en heeft nu 2 weken vakantie, die gaat genieten...

Achterneef Yari werd vorige week 19 en hij houdt van groen. Zijn 'Ma' (oma) wou dan ook een groene kaart voor hem. Deze is het geworden... 




6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart voor Yari!
Liefs xx

Enny zei

Een heel toffe kaart Nancy ! Leuk, dat jullie theater-avonden goed zijn verlopen. Met de Corona regels is het allemaal niet makkelijk. Veel succes met de laatste "loodjes" van je ateljee ! Groetjes, Enny

Nicole Parmentier zei

Wat een leuke frisse kaart voor Yari! En theater.. dat is voor mij echt een vorig leven.. lijkt me weer heerlijk.

Henriët zei

Klinkt als een druk weekend!
Je hebt een mooie kaart voor Yari gemaakt. Tof met die grote letters.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Heel mooie en stoere kaart voor Yari. Leuk om de leeftijd aan de binnenkant te doen. We moeten maar genieten van wat wel kan. EN ik ben reuze benieuwd naar je ateljee. Laat je nog foto's zien als het klaar is?

Sarah zei

Tof met die grote naam.
Ook bij jullie veel aanpassingen, fijn dat het toneel toch kon doorgaan.
Natuurlijk heb ik geen reden tot klagen want de zelfstandigen, verpleegers en leerkrachten hebben het pas super zwaar, dat besef ik maar al te goed. Xx