analytics

dinsdag 20 oktober 2020

herfstvriendjes

Dag bloggers,

Oktober is herfst en eind deze maand ook Halloween... En dan denk ik aan pompoenen. Ik maakte vorig weekend dan ook lekkere pompoensoep van een exemplaar die een lieve buurman kwam afgeven... 

Voor het DT van 'in 't Woefke' maakte ik deze kaart. Ik weet dat Inge heel erg van Halloween houdt en zo'n kaartjes vallen bij haar zeker in de smaak... 

Papier: Bazzil en Action
Stempel: Arts Impressions
ingekleurd met Copics
Pompoen: Lawn Fawn




4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schattig Halloween/herfst kaartje Nancy fijne dag xx

Henriët zei

Mooie kaart! Leuk dat mannetje op de pompoen.
Groetjes van Henriët

Nicole Parmentier zei

Ik ben dol op de herfst maar pompoen vind ik dan weer helemaal niet lekker. Maar wel leuk op een kaartje! Deze is schattig, het vogelverschrikkertje is ook zo lief (zelfs voor vogels!).

Ellen zei

Wat een gezellig halloweenkaartje! Die rode koontjes van dat mannetje, zo leuk. En pompoensoep, hmmm... heerlijk!