analytics

vrijdag 9 oktober 2020

Hé, ga je mee?

Dag bloggers,

Het is vrijdag en mijn weekend is begonnen... En omdat Eva geen school heeft, is ze samen met Noah hier... Drukke dag dus... 
Vanmorgen zat ik toch al vroeg in mijn ateljee, snel een kaart te maken voor ze wakker waren. Dus nu wat later aan mijn pc... 

Wat heb ik vandaag voor jullie in petto? Een verjaardagskaart met inhoud... Deze gaf ik kado aan mijn vriendin Ils voor haar verjaardag. En omdat we al maanden niet zijn gaan shoppen, had ik nog geen kado voor haar gevonden... Dus heb ik voor ons beiden twee inkomtickets voor de Zoo gekocht. Daar gaan we volgende week vrijdag naartoe met Noah... En zo kunnen we meteen naar zoon Yannick zijn nieuwe keuken gaan kijken. Hij werkt in de dierenkeuken en die is net helemaal verbouwd. Hij heeft zelf heel veel inbreng gehad en is maar al te trots op de verwezelijking ervan. Dus gaan we meteen een keer bij hem op bezoek... 

Papier: Bazzil en Action
Fototoestel en diafragma: Lawn Fawn
Letters: Die Namics
Tekst: Boekenvoordeel
Ticket: Zoo Antwerpen
Stempels binnenin: Cats on Appletrees
Cirkels binnenin: Crealies





Ik moet wat bekennen... Op het origineel staan die zwarte stippen niet op de kaart, maar het ticket is nog niet ingeruild en de QR-code is nog geldig. En ik wou geen risico's nemen, snappen jullie? ;o)

3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart Nancy xx

GerJanne zei

Heel erg leuk! Dat fototoestel is super!

Nicole Parmentier zei

Wat een superleuke en originele manier om een digitaal kaartje weg te geven! Heel slim verzonnen!!