analytics

donderdag 29 oktober 2020

voetbal!!

Dag bloggers,

Vandaag ben ik wat later dan anders. Ik heb nog een dagje verlof en ga in mijn ateljee beginnen schilderen. Maar ik stond nog wat kaarten achter in mijn ateljee en daarom ben ik eerst daar aan het werk... Nu ligt mijn project te drogen voor ik verder kan, vandaar dat ik mijn post wat verlaat heb... 

Mijn eerste kerstkaart zag je gisteren, vandaag is het de beurt aan Mijnheer Voetbal... Vorige maand maakte ik mannenkaarten voor mijn workshop en deze was er één van. Ik maakte ze zelf in 2 kleurencombo's, de eerste met de kleuren van mijn zoon zijn club en de tweede met de kleuren van zijn favoriete club... Aan jullie te raden welke... haha! Een tip: weet dat we in de buurt van Antwerpen wonen...

Papier: Bazzil
Voetbal: Crealies
kledij en schoenen: Crealies
Tekst: Boekenvoordeel
Gras: Die Namics







 

6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Super mooie kaartjes.
Liefs xx

Nicole Parmentier zei

Ik heb helemaal geen verstand van voetbal en heb dus geen idee over welke club het gaat. Dat ik ze superleuk vind weet ik wel!!!

Laurespage zei

Super ! Alle twee heel mooi !
Groetjes, laurette

Rosina zei

2 super mooie voetbalkaartjes Nancy....Ik ben benieud naar je schildkunsten....Jij bent ook van alle markten thuis...
Groetjes Rosina

Trijntje zei

Prachtuge mannenkaarten. Groeten Trijntje

Henriët zei

Super leuk deze voetbalkaarten.
Groetjes van Henriët