analytics

donderdag 8 oktober 2020

een nieuwe school voor Nanou

Dag bloggers,

Begin september ging achternichtje Nanou naar een nieuwe school. En ik wou haar hier een kaartje voor sturen. Ik heb het nog niet eerder gepubliceerd omdat ik eerst nog toestemming moest vragen of ik haar foto mocht tonen. GDPR-gewijs is dat nodig en bij deze ook in orde. Mama Mieke vond het leuk en heeft me ondertussen bekend dat het even duurde voor ze het door hadden dat Nanou's foto in de kaart verstopt was... Grappig toch? 

Papier: Bazzil en Action
Letters: X-cut
Fototoestel en diafragma: Lawn Fawn




2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie fotocamera kaart. xx

Rosina zei

mooi kaartje heb je voor je achternichtje gemaakt Nancy...heel toepasselijk met die foto in het fototoestelletje...
groetjes Rosina