analytics

vrijdag 16 oktober 2020

Stoeltjes voor Ernest en Louis

Dag bloggers,

Vandaag wordt het een fijne dag! Ik ga samen met vriendin Ils en Eva en Noah naar de zoo. Dat uitstapje is het verjaardagskado voor Ils en omdat Noah op vrijdag bij mij is, nemen we die lekker mee. Eva wou ook graag mee dus die mag vandaag een dagje van school thuis blijven... Wij gaan lekker samen beestjes kijken... En natuurlijk ook naar de nieuwe dierenkeuken van zoon Yannick. Die is maar al te trots dat hij alles mee mocht kiezen en beslissen. Nu de keuken klaar is, wil hij ze maar al te graag tonen aan ons. Wij mogen dus ook even achter de schermen vandaag... Leuk toch? 

Ik had het eerder deze week al beloofd... Er zou nog meer komen voor Ernest en Louis. Deze twee kanjers werden in september al een jaar. Ze maakten geen gemakkelijke start, vooral Ernest had het moeilijk de eerste maanden. Maar ook hij is er helemaal door nu en ze zijn ondertussen al flink gegroeid... Ik krijg regelmatig foto's en filmpjes doorgestuurd van hun trotse oma want de kleintjes zelf wonen met hun ouders in Bouillon... En dat is niet bij de deur... 

Omdat de babyborrels niet doorgaan dit jaar, kon ik dan ook hun kado niet afgeven. Ik heb ze vorige week mee met hun oma gegeven en nu mogen ze eindelijk op mijn blog... De stoeltjes zelf zijn in de kleuren van hun geboortethema, dus dat zetten ik als herinnering daar aan nog een keer mee op de foto's... 

Oma Monique vond ze in elk geval geweldig. Ben nu al benieuwd naar de reactie van de ouders zelf... Had ze toch wel heel graag zelf afgegeven maar omdat zij in Bouillon een hotel uitbaten, geraken ze niet gemakkelijk naar hier... 





2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat zijn ze leuk de stoeltjes. xx

GerJanne zei

Het kan niet anders dan een toffe reactie zijn. Ze zijn helemaal geweldig!!