analytics

vrijdag 23 oktober 2020

Stoeltje voor Lotte

Dag bloggers,

Vorige week zagen jullie de stoeltjes voor Ernest en Louis. Deze maakte ik uitzonderlijk in opdracht voor een collega van dochter Laura. Vorig jaar kreeg Lotte ook al een geboortekader. Die kan je onderaan nog een keertje terug zien.
En natuurlijk is het stoeltje ook aangepast aan haar geboortekaartje... 

Het stoeltje zelf is licht roze en de leuning heb ik wit geschilderd. Zo is ook het kaartje en zo komt het roze konijn ook beter tot zijn recht... 
Het was echt een hele leuke om te maken en ik ben dan zelf ook best tevreden over het resultaat... Eigenlijk ben ik best benieuwd naar de reactie van de 1-jarige Lotte en haar ouders... 





Zin in nog meer stoeltjes? Hou mijn blog maar in de gaten, vooral de volgende vrijdagen!

5 opmerkingen:

Margo zei

Oh wat prachtig is dit zeg. Zo'n leuk kado !
Groejes
Margo

Anita van Deur zei

Super leuk stoeltje.
Fijn dag xx

GerJanne zei

Ah... dat is weer schattig. Wat ee enig stoeltje!

Nicole Parmentier zei

Wat ontzettend leuk is dit! Een bijpassend stoeltje bij het geboortekaartje... echt geweldig! Ik denk dat Lotte en haar ouders heel erg blij zullen zijn.

Francisca zei

WOW weer een pareltje !!!
Fran