analytics

donderdag 15 oktober 2020

mini kadoosjes met engeltjes

Dag bloggers,

Voor het DT van in 't Woefke maakte ik vorige maand nog mini doosjes met engeltjes... We werkten toen met 'goud' als thema en deze engeltjes passen super mooi op die kleine doosjes. Ik bestempelde dan ook meteen een kaars met dezelfde engel in een grotere maat. 
Deze passen dan ook in het thema van '52 weeks to Christmas'. Dus zet ik deze vandaag ook bij hen op het blog. 

Papier: Bazzil
Engeltjes: Alexandra Renke
Stempel sterretjes: Cats on Appletrees




4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig Nancy xx

Laurespage zei

Heel, heel mooi !
Groetjes, laurette

Nicole Parmentier zei

Oh wat mooi weer! Heb je nu rechtstreeks op de kaars gestempeld of zit er papier omheen??
Ik heb zoveel gemist op je blog zie ik. De lift van het geboortekaartje is perfect en ook je kattenkaartje is een topper!!

Nancy Soetaert zei

toffe set, engelachtig mooi :-)