analytics

maandag 19 oktober 2020

Alexander

Dag bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend? Wij zeker wel... Zaterdag zijn wij na de middag met Eva terug naar een openlucht theatervoorstelling geweest van 'de proefkonijnen'. Altijd leuk! En helemaal Coronaproof! Verder hebben we het rustig gehouden, wat gewerkt, wat gerust... (vooral dat laatste was nodig!) En mijn kapper heeft mij zaterdag een nieuw kapsel aangemeten... Ben ik toch vergeten een foto te maken bij thuiskomst zeker! tja... 

Enkele weken geleden kreeg ik de geboortekaart van Alexander met de vraag voor hem een kaartje te maken. En dat werd deze. Voor één keer heb ik me niet aan de originele maat gehouden... 
Nu zie ik bij het opladen van de foto's dat ik geen foto maakte van de achterkant van het origineel. Daar staat het strikje op dat je links op de kaart ziet... Wel gedrukt welliswaar, ik gebruikte een echt touwtje... 

En de opdrachtgever was alvast heel tevreden!

Papier: Bazzil en Renke
Letters: Marianne Design
Hartjes: Stampin Up
Groot hart: Memory Box
Afbeelding: kopie van origineel






2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart Nancy, altijd leuk als er een gezellig uitje is. Fijne dag. xx

Henriët zei

Het is dat het formaat anders is, maar het zou bijna een kopie kunnen zijn. Super mooi gedaan.
Groetjes van Henriët