analytics

maandag 5 oktober 2020

achter alle verdriet...

Dag bloggers,

Alweer maandag en niet zo veel tijd, dus kort berichtje... 

Afgelopen maand zijn enkele mensen overleden waar ik toch veel respect voor had... of zijzelf of familieleden van hen liggen of lagen mij na aan het hart. Voor hen maakte ik dan ook een bijzondere rouwkaart... 
Als ik zelf naar een begrafenis ga, neem ik zelden een kaart uit mijn voorraad mee. Ik maak er steeds een nieuwe met de overleden persoon in gedachte... Bij zo'n kaart hoort bij mij steeds een zwarte omslag, zwart, écru en goud... straalt klasse uit, vinden jullie ook niet? 

Papier: Bazzil
Snijmal rand en bloemen: Memory Box
Tekst: Stamps



5 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

mooie, stijlvolle combinatie, geslaagd kaartje
grtjs,martina

Anita van Deur zei

Heel mooi Nancy!
Fijne dag xx

Nicole Parmentier zei

Inderdaad een heel mooi stijlvol rouwkaartje. Ik kan dat echt niet met de overleden persoon in gedachten, daarom maak ik dit soort kaarten juist altijd op voorraad.

Rosina zei

heel mooi deze condoleancekaart Nancy...zeker een chique combinatie dat zwart met goud...Ik heb het nog nooit zo gebruikt...maar wie weet...
groetjes Rosina

GerJanne zei

Hij is prachtig Nancy. De combinatie van wit zwart en goud is inderdaad sjiek en stijlvol.