analytics

dinsdag 27 oktober 2020

Mickey voor Frans 1

Dag bloggers,

Naar aanleiding van mijn bericht van gisteren... Ja hoor... foto's van mijn nieuw ateljee volgen zeker maar nog even geduld... We zijn er lang nog niet. Er wordt ondertussen geschilderd maar de vloer moet er nog in en manlief gaat nog een hele nieuwe kast maken en een tafel... En dat gaat best nog wat tijd in beslag nemen... Dus nog even geduld voor jullie (en ook voor mezelf) Dit weekend probeer ik het plan voor de kast te tekenen, dan sta ik zelf ook alweer een stap verder... 

En zij die van theater houden, laat me zeker iets weten... Als we zelf terug aan het spelen gaan (nee, ik doe zelf niet mee maar man en kinderen wel), wil ik jullie wel op de hoogte houden. Altijd welkom om een keertje te komen kijken... En wie weet... Als het kriebelt, mogen jullie wel lid worden en mee spelen maar dat lukt natuurlijk niet voor zij die ver weg wonen... ;o)

Zal ik nog een keer een Mickey-Mouse kaartje laten zien? 
Deze ging naar Frans die 1 jaar is geworden. Het jaar is nog niet ten einde, dus de Mickey/Minniekaartjes van vriendin Monique voor al haar kleine vriendjes gaan zeker nog een tijdje door... 



2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

O, dat is leuke een kast ontwerpen. Mooie Micky kaart Nacny liefs xx

Jantine zei

Wat een grappige kaart, zelfs de letters hebben mickey-oren!
Groetjes
Jantine